ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 13 października 2016

Paese Box - prezentacja zawartości

Hej Dziewczyny!!!
Kilka dni temu skusiła się na zakup Paese boxa.
Dziś, po jego otrzymaniu chciałabym podzielić się z Wami jego zawartością.


Zapraszam!
W każdym pudełku umieszczono 6 pełnowymiarowych produktów do makijażu - korektor, cień do powiek, lakier do paznokci, podkład oraz dwa wybrane losowo produkty. W moim przypadku, dwoma dodatkowymi produktami okazały się być kredka do oczu oraz puder brązujący.



Najbardziej ciekawa byłam podkładu, a raczej jego odcienia. Na szczęście trafił mi się kolor porcelanowy, czyli najjaśniejszy z tej serii. Kolor powinien do mnie pasować i mam nadzieję, że dobrze będzie nam się współpracowało.


Drugi produkt to korektor Clair w odcieniu jasnego różu. Oby pasował do mojej karnacji :) 


Trzecim produktem jest pojedynczy cień do powiek Soft Mat deep sea. Może się odważę i pokaże Wam makijaż z użyciem tego koloru :) 


Czwartym z gwarantowanych kosmetyków jest lakier do paznokci o numerze 126 - w rzeczywistości jest on ciemniejszy - idealny na jesień!


Pierwszym z losowych produktów jakie otrzymałam jest kredka do oczu. Ponownie miałam szczęście - trafił mi się czarny kolor :)

 Na koniec ostatni i jedyny nietrafiony produkt z całego pudełka - puder brązujący Sun of Egipt (rozświetlający). Na co dzień nie używam tego typu produktów. Czasem jedynie "od święta" delikatnie wykonturuję sobie twarz - robię to jednak produktami bez drobinek.

Czy w związku z tym, że puder ten okazał się być nietrafiony to któraś z Was chciałaby go ode mnie odkupić? W sklepie Paese kosztuje on 45 zł - ja odsprzedam go za nie więcej niż połowę jego wartości. 



Jeśli, któraś z Was jest zainteresowana jego kupnem to proszę o komentarz pod postem - dodam tylko, że obowiązuje zasada "kto pierwszy ten lepszy".

Całość mojego boxa prezentuje się następująco:

Skusiłyście się na zakup tego boxa?

Muszę przyznać, że nie żałuję jego zakupu. Mam tylko nadzieję, że każdy z produktów się u mnie sprawdzi.

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)