ROZWIJANE MENU 2

poniedziałek, 17 października 2016

Essences of Life - Cotton Fresh (tarta)

 
Jesień to dla mnie czas, kiedy uwielbiam otulać się ciepłym kocem, w dłoniach trzymając książkę. To również okres w którym wieczorami uwielbiam otaczać się zapachami tart i wosków. 
W woski i tarty zapachowe zaopatrzyłam się już jakiś czas temu, dzięki czemu obecnie mogę w nich przebierać i wybierać.

Dziś, chciałabym napisać kilka słów o małej tarcie o przepięknym zapachu - cotton fresh.
Zapraszam do zapoznania się z opisem dystrybutora oraz moją recenzją.


"Wosk zapachowy do aromaterapii w kształcie tarty 
Woski zapachowe to najlepszy sposób na stworzenie niepowtarzalnej atmosfery w domu bawiąc się zapachami. W swojej niewielkiej formie zawierają zapach w większym stężeniu niż w klasycznej świecy, wydzielając aromat wypełniający całe pomieszczenie. Ogromny wybór nut zapachowych i przystępna cena umożliwiają każdemu rozpoczęcie przygody ze świecami zapachowymi.

Sposób użycia:
- odpakować wosk
- podzielić na kawałki lub użyć w całości
- umieścić w górnej części kominka
- w dolnej części kominka rozpalić bezzapachowy podgrzewacz."
Źródło: Polskie Świece

Essences od Life Cotton Fresh tarta, której dystrybutorem są Polskie Świece jest nieco większa od podgrzewacza. W chwilę po ogrzaniu po moim pokoju roztaczał się cudowny zapach tarty. Cotto fresh to zapach świeży i rześki przypominający mi ten, który czuję po wyjęciu ubrań z pralki - uwielbiam takie nuty zapachowe! Dodam jeszcze, że tarta wydziela piękny zapach przez ok. 4 godziny. 
Na koniec dodam, że cena takiej tarty to tylko 1,55 zł za sztukę! Początkowo podchodziłam sceptycznie do tarty, bo co można dostać za niecałe 2 zł? Otóż, okazało się, że można dostać przepięknie pachnący produkt, który spełnia moje oczekiwania.

Ciekawa jestem jakimi zapachami Wy lubicie się otaczać jesienią? Dajcie znać w komentarzach!

Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)