ROZWIJANE MENU 2

środa, 6 lipca 2016

EM Nail Professional nr 53


Najwyższy czas, aby przedstawić Wam lakier hybrydowy, który mogę używać pomimo mojego wcześniejszego uczulenia na hybrydy!
Zainteresowane? Zapraszam!


Pojemność: 5 ml;
Krycie: 2-3 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 14 dni;
Cena: 14,90 zł;
 Dostępność: sklep internetowy producenta EM Nail (KLIK)

 Chciałabym przedstawić Wam piękny lakier hybrydowy w odcieniu różu marki EM Nail.
Markę tę, zobaczyłam pierwszy raz na targach kosmetycznych w Poznaniu i postanowiłam bliżej się z nią poznać.

Powiem szczerze, że początkowo podchodziłam nieco sceptycznie do tej hybrydy. Dlaczego? Cena wydawała mi się bardzo niska jak na lakiery hybrydowe, które przeznaczone są do użytku profesjonalnego.
Nieraz czytałam opinie o tanich hybrydach - większość z nich była negatywna.
Drugą kwestią było moje uczulenie wywołane przez hybrydy znanej marki o którym możecie przeczytać TUTAJ.
Lakier zamknięty jest w kwadratowej i niedużej buteleczce o pojemności 5 ml. Pędzelek jest prosto i równo ścięty co ułatwia malowanie.


 Konsystencja lakieru jest taka jak w przypadku wszystkich hybryd, czyli lejąca się.
Do osiągnięcia 100% krycia nałożyłam trzy, bardzo cienkie warstwy.

Co do koloru to jest on piękny! Jest to intensywny róż z dodatkiem bardzo drobnego shimmera, który niestety jest bardzo słabo widoczny.


Zmywanie tego lakieru okazało się bardzo proste. Po spiłowaniu wierzchniej warstwy, wystarczyło mniej niż 10 min w "sreberku" aby lakier odszedł ładnie od płytki bez jej niszczenia.

Wytrzymałość również oceniam bardzo dobrze. Ja, całość zmyłam po 10 dniach tylko ze względu na to, że mam dużo lakierów do przetestowania :) W ciągu tych 10 dni lakier nie odprysnął ani nie zszedł. Widoczny był tylko odrost.


Na koniec informacja, na którą czekają te z Was, które doświadczyły uczulenia na hybrydę.

U mnie następnego dnia od pomalowania paznokci zaczęła delikatnie swędzieć skóra wokół paznokci i była minimalnie zaczerwieniona. Mimo to, hybrydy nie zmyłam. 
Pomyślicie pewnie - dlaczego, skoro coś zaczęło się dziać?
Otóż dlatego, że reakcja na lakier EM Nail nawet w połowie nie była tak silna jak na poprzednią hybrydę, którą nakładałam. Z tego też powodu, stwierdziłam że zaryzykuję.  
Po 2-3 dniach świąd i zaczerwienienie znikło! Nie było po nim śladu! Charakterystyczne bombelki nie pojawiły się, skóra na opuszkach nie zrobiła się twarda i sucha.




Wydaje mi się, że warto skusić się na choćby jedną buteleczkę - chociażby po to, żeby sprawdzić czy Was lakier nie uczuli. Dodatkową zachętą do wypróbowania lakierów EM Nail powinna być niska cena. Lakier hybrydowy, tak jak już wspominałam kosztuje 14,90 zł za 5 ml a base&finish również kosztuje 14,90 zł za 5 ml.


 I na koniec pewna uwaga.
To, że lakier nie wyrządził mi krzywdy, nie oznacza że w Waszym przypadku będzie tak samo!
Dlatego też, jeśli się zdecydujecie na pomalowanie paznokci jakąkolwiek hybrydą pamiętajcie o ostrożności.

Pozdrawiam,

1 komentarz:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)