ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 27 października 2015

Halloween nails!!!

Hej Dziewczyny!!!
Na początku chciałabym Wam bardzo podziękować za wszystkie miłe słowa i gratulacje, które otrzymałam od Was przy okazji poprzedniego postu!
To bardzo miłe :)

Wracając jednak do tematu, chciałabym pokazać Wam moje halloween'owe paznokcie.



W domu mam wszystko przygotowane na pojawienie się Synka, więc dysponuję obecnie dużą ilością czasu wolnego. 
Z tego też względu postanowiłam "pobawić" się w robienie gradientu.
Do niego dołożyłam halloween'owe stempelki i mani gotowe!






Do zrobienia mani użyłam:
- Essence Nail Art Peel Off;
- Paese Long Lasting nr 342;
- Miss Sporty Clubbing Colours nr 452;
- Rimmel London 60 seconds Super Shine nr 430 Coralicious;
- Colour Alike Black Saint;
- Color Club Top Coat;
- zestaw do robienia stempelków;
- płytka do stempelków Bundle Monster nr 305;
- gąbeczka.

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)