ROZWIJANE MENU 2

środa, 27 maja 2015

-40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy w Rossmannie - moje zakupy

Hej Dziewczyny!!!
Modlę się, aby te wszystkie promocje już się skończyły!!! 
Wolę nie liczyć, ile w tym miesiącu wydałam pieniędzy na kosmetyki...
Poniżej, możecie zobaczyć jakie produkty wybrałam do pielęgnacji swojej twarzy.


Oto, moje zakupy:



Wszystkie kosmetyki przeznaczone są dla skóry suchej i wrażliwej.
Zdecydowałam się na:
- Garnier Nawilżający tonik witaminowy;
- Lirene Peeling enzymatyczny;
- L'Oreal Ochronny krem nawilżający;
- Kolastyna Krem CC.

O kosztach tych zakupów, dam Wam znać na początku przyszłego miesiąca.

A Wy, kupiłyście coś na tej promocji?

Pozdrawiam,






6 komentarzy:

  1. ja nie kupiłam nic, bo mam zapas na rok kosmetyków chyba hehe;p Produkt garniera znam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nic nie kupiłam tym razem,póki co nie kupuje kosmetyków na zapas ,;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pamietaj zeby ne uzywac nic z kwasami:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na tej promocji zakupiłam korektor z Miss Sporty, bardzo fajnie kryje :)

    Zapraszam na 1 rozdział mojego opowiadania :) http://foorgotten.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że czasami zdarzają się jakieś promocje i ja również bardzo chętnie z nich korzystam. Ogólnie jestem zdania, że bardzo dobrej jakości kosmetyki są z firmy https://eveline.pl/ i ja właśnie ich najczęściej używam. W sumie w tych sklepach również je można nabyć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)