ROZWIJANE MENU 2

poniedziałek, 30 marca 2015

Podwójne słodkości ♥

Hej Dziewczyny!!!
Święta coraz bliżej a ja wciąż myślę co upiec dobrego. Dziś wypróbowałam przepis na proste muffinki. Wyszły całkiem nieźle, ale muszę pomyśleć jeszcze nad jakimś smacznym nadzieniem i o dekoracji oczywiście :)
Póki co, muffinka z dekoracją pojawiła się na moich paznokciach.

Zapraszam do oglądania :)



Na palcu serdecznym namalowałam smakowite ciasteczko. Na dwóch paznokciach pojawiły się zygzaki a na pozostałych dwóch - kolorowy glitter. 


Całość prezentuje się bardzo słodko :)


Wszystkie paznokcie pokryłam pastelowym, żółtym lakierem od Lovely.
Niestety, światło nie pozwoliło mi pokazać właściwego koloru tego lakieru. Tylko pierwsze zdjęcie zbliżone jest do oryginału.




Do zrobienia mani użyłam:
- Wibo Express Growth Fluo Top Coat;
- Up Girl nr 141;
- Miss Sporty Clubbing Colours nr 470;
- Lovely Gloss Like nr 334;
- płytka do stempelków QA91;
- zestaw do robienia stempelków;
- czarna farbka akrylowa;
- pędzelki i sonda.

A na koniec... podwójna dawka słodkości!
Moje słodkie mani i jeszcze słodszy nowy członek rodziny!
Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia!
Piesek wabi się Majlo i jest połączeniem foksteriera z kundelkiem :)



Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. zdobienie słodkie, ale z psiakiem nie wygrało :p cudowny zwierzaczek ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie! <3 mam też tę płytkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. buziaczki dla Majla - niezły z niego słodziak :))
    a zdobienie też fajne - zwłaszcza w słońcu super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz w tym poście :)
    paznokcie super
    ale piesek wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Majlo! <3 więcej zdjęć z nim dawaj XD
    Zdobienie urocze, babeczka podbiła moje serce, chociaż ciut mniej niż futrzak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak dotarłam do ostatniego zdjęcia, to musze Ci powiedzieć, że już nie wiem co wzbudziło mój większy zachwyt paznokcie, czy pies, bo ja uwielbiam psiaki, sama jestem posiadaczką jednego więc Majlo ...wygrywa, ale co do zdobienia muffinka do schrupania:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Majlo wygrywa wszystko! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muffinka wygląda słodko . Majlo jaki większy słodziak xD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)