ROZWIJANE MENU 2

środa, 4 lutego 2015

Stempelek od Born Pretty Store - recenzja

Hej Dziewczyny!!!
Dziś, chciałabym Wam powiedzieć kilka słów o stempelku, który otrzymałam w ramach współpracy od Born Pretty Store.


Stempelek wykonany jest z plastiku i gumy. Część do odbijania stempelków jest wyciągana i miękka. Ta druga cecha znacznie ułatwia odbijanie wzorów całopaznokciowych. Stempelek jest poręczny, dobrze leży w dłoni i bardzo łatwo się go czyści.


Pierwsze użycie niestety okazało się niewypałem. Wzorek odbił się w minimalnym stopniu. Poczytałam, poszperałam i okazało się, że gumę należy zmatowić. Do wyboru miałam pilnik szklany, metalowy i papierowy. Najlepszy efekt przyniósł ten ostatni pilniczek. Dzięki temu drobnemu zabiegowi wzorki odbijają się świetnie!


Powyżej, widać drobne niedociągnięcia. Wynikają one jednak z mojego pośpiechu a nie z winy stempelka.

Co do zdrapki, to nie mogę się na jej temat wypowiedzieć. Od jakiegoś już czasu, używam starej karty bankomatowej, która nie rysuje moich płytek :)

Cały zestaw (stempelek + zdrapka) możecie kupić TUTAJ!

Przypominam, o kodzie rabatowym do wykorzystania w sklepie Born Pretty!


Mimo początkowego rozczarowania, stempelek dobrze mi służy.
Serdecznie Wam go polecam!

Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio "spiłowałam" mój stempel i aż dziwne, że taki szczegół a tak potrafił poprawić jakoś odbijanych wzorków. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe - muszę nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie ja też zastanawiałam się, czemu mój nie odbija, dopiero podpowiedziała koleżanka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie za mała ta guma, ale stempel jak najbardziej fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w końcu kupiłam stempel ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)