ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 14 września 2014

Metallic stud od Born Pretty

Hej Dziewczyny!!!
Już jakiś czas temu, a szczerze mówiąc - dosyć dawno temu od sklepu Born Pretty dostałam kilka rzeczy do przetestowania. O tym, co otrzymałam możecie poczytać w TYM POŚCIE.

Zapraszam Was do dalszej części posta, w której będziecie mogły poznać moją opinię o metalicznych dżetach.

W woreczku strunowym mieści się 300 dżetów o średnicy 3 mm.

Dżety łatwo aplikuje się na paznokciach, a ich wytrzymałość zależy od lakieru na jaki je przykleimy. Ze względu na to, że są one wypukłe, często haczyłam o nie włosami. Skutkowało to tym, że te słabiej przyklejone - odpadały.

Poniżej, możecie zobaczyć jak dżety prezentują się na paznokciach.





Jak zwykle przypominam Wam o kodzie rabatowym na zakupy w sklepie Born Pretty.


Dżety natomiast, możecie znaleźć tutaj.

Jak Wam się podobają? Lubicie takie ozdoby do paznokci?

Mi osobiście, dżety bardzo przypadły do gustu. Są one fajnym urozmaicenie zwykłego lakieru oraz ciekawym akcentem w różnego rodzajach mani.

Pozdrawiam,

3 komentarze:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)