ROZWIJANE MENU 2

środa, 17 września 2014

Jak przechowuję swoje lakiery i nie tylko...

Hej Dziewczyny!!!
Właśnie skończyłam tworzyć pewne urocze i słodkie mani, które pokażę Wam za kilka dni.
Tymczasem, pokażę Wam jak przechowuję swoje lakiery i kosmetyki. 

Po przeprowadzce do Męża, postanowiłam zainwestować w szafke z Ikei - helmer. 
Od momentu, kiedy pierwszy raz zobaczyłam go na blogu którejś z Was, wiedziałam że muszę sobie taki kupić!

I oto, spełniłam swoje malutkie marzenie!

Zdecydowałam się na biały model, który będzie pasował do każdego wnętrza i nie będzie się "gryzł" z resztą mebli.

W pierwszej szufladzie są lakiery. Starałam się ułożyć je firmami. Większość lakierów w tej szufladzie stanowią buteleczki marki Wibo i Lovely. Oprócz tego mam jeszcze lakiery Golden Rose, Softer, Paese, Miss Sporty i inne.


W drugiej szufladzie są lakiery, po które sięgam rzadziej. Oprócz tego są w niej też lakiery, które skradły moje serce i pewnie nie tylko mi :) Chodzi o cudowne holo lakiery od Colour Alike.
Jak widzicie, w drugiej szufladzie znalazły się też wzorniki i waciki.


W trzeciej szufladzie ułożyłam wszystkie topy, glittery, wysuszacze, odżywki, itp. Są w niej też płytki do stempelków i tipsy - na których ćwiczę różne wzorki.


Czwarta szuflada skrywa w sobie wszystkie ozdoby do paznokci jakie mam i farbki akrylowe. Sama nie wiem, kiedy to wszystko zużyję.... 


 W dwóch ostatnich szufladach jest miszmasz, czyli niewielkie kosmetyki upchnięte tak, żeby się zmieściły.



Reszta moich kosmetyków znajduje się na jednej z półek na regale. Kolorówka jest ukryta przed światłem w plastikowej, małej szafeczce z Biedronki.

Pozostałą część kosmetyków (tą z dłuższą datą ważności) zostawiłam w swoim domu rodzinnym.

Jestem ciekawa, jak Wy radzicie sobie z dużą ilością kosmetyków :)

Pozdrawiam,

11 komentarzy:

  1. Helmer to fajny pomysł, jeśli posiada się spory zbiór lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wszystkie lakiery i akcesoria do paznokci upchnięte w szufladzie, a te, po które rzadziej sięgam w pudełku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam tyle miejsca, żeby poświecić całą komódkę na lakiery (i tak nie mam ich zbyt wiele, bo ok 20 szt.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kilka małych pudełek. A lakierów mam około 200 szt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio sama zastanawiam się nad zakupem Helmerka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś i ja sprawię sobie tego helmera :D

    OdpowiedzUsuń
  7. masz olbrzymią kolekcję, ja mam mniej niż 20 sztuk i wszystkie mieszczą się w małym kartoniku

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez bardzo podobają mi się takie szafeczki, jednak póki co moja kolekcja lakierów jest znacznie mniejsza i trzymam ja w pudełku po be glossy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam inną z ikea ale przydala by sie jeszcze jedna taka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz porządek :D zazdroszczę ;D u mnie wszystko lata po całym pokoju

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)