czwartek, 19 czerwca 2014

Ślubne przygotowania - zaproszenia!!!

Hej Dziewczyny!!!
Sama nie wiem, kiedy czas tak szybko minął. Jeszcze niedawno ustalałam datę ślubu, a teraz odliczam dni do wielkiego dnia!
Dziś, chciałabym napisać kilka słów o zaproszeniach ślubnych.
Postanowiłam, zamówić je za pośrednictwem allegro - wybór jest ogromny, a ceny zaczynają się już od ok. 1 zł.
Wraz z Narzeczonym zdecydowaliśmy się na te zaproszenia:

Postawiliśmy na wzór elegancki, ale prosty zarazem. Za nasze zaproszenia (z kopertami) zapłaciliśmy ok. 1,30 zł.


Trudno było nam się zdecydować co do wzoru na zewnątrz i wewnątrz zaproszenia - wybór wzorów jest ogromny! Każdy znajdzie coś dla siebie.

Wewnątrz, zaproszenie prezentuje się następująco:
Zaproszenia wykonane są z wysokiej jakości materiałów. Nie mam co do nich żadnych zastrzeżeń.

Dodam jeszcze, że kontakt ze sprzedającym był bardzo dobry i szybki.

W kolejnym poście z serii "ślubne przygotowania" pokażę Wam swoje ślubne buty!

Zapraszam Was również na moje konto na INSTAGRAMIE!

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. całkiem ładne :) i kupon lotto- fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też zamawiałam zaproszenia na allegro i byłam bardzo zadowolona :) tak naprawdę każdy sobie tworzy własne zaproszenie wg własnego uznania wybierając tekst, czcionkę, czy np kolor kokardki, Twoje super - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście na allegro wybór zaproszeń jest przeogromny, każdy może znaleźć coś dla siebie:).

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladne zaproszenia :) eleganckie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam kiedyś takie zaproszenie tylko tyle że w białej wersji, ale w zielonej jest dużo ciekawiej. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zaproszenia :) Czekam na premierę butów ! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)