ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 1 czerwca 2014

Przeżyć za 50 zł, czyli podsumowanie maja

Hej Dziewczyny!!!
Przyszedł czas na podsumowanie zakupów w maju. Muszę przyznać, że popłynęłam...
W jednym miesiącu nałożyły się na siebie promocja w Rossmannie oraz oferta kosmetyczna w Biedronce. Nie mogłam odmówić sobie zakupów w żadnym z tych miejsc. Efekt zobaczycie za chwilę.


Wszystkie moje zakupy kosmetyczne:

Same widzicie, że trochę tego jest...

I część zakupów:
- Bielenda - owocowe peelingi do ciała - 3 szt. każdy za 5,99 zł;
- Bielenda - masełko do ust - 5,79 zł;
- Miss Sporty Crush on you - 4,33 zł;
- Miss Sporty Clubbing Colours nr 320 - 3,56 zł;
- Miss Sporty Lasting Colour nr 490 - 3,56 zł;
- Green Nelixir Argan oli - 4,99 zł.
 
 
II część zakupów:
- maski do włosów L'biotica BIOVAX (do włosów słabych ze skłonnością do wypadania, do włosów ciemnych, naturalne oleje, keratyna + jedwab, do włosów suchych i zniszczonych) - 10 szt. 19,99 zł;
- Marion kuracja z olejkiem arganowym - 6,89 zł;
- Bielenda masło do ciała - 5,99 zł;
- L'biotica aktywne serum do rzęs na dzień - 7,99 zł;
- L'biotica regenerujący krem do rzęs na noc - 7,99 zł.
 
 III część zakupów (ostatnia):
- Lovely Baltic Sand nr 5 - 4,39 zł;
- Lovely Baltic Sand nr 6 - 4,38 zł;
- Lovely St. Tropez nr 2 - 4,38 zł;
- Miss Sporty Crush on you nr 061 - 8,49 zł;
- Lovely Fast Dry Top Coat - 3,66 zł;
- Wibo Celebrity Nails Matte Top Coat - 3,66 zł;
- Lovely Color Wear Long Lasting Lipstick - 3,82 zł.
 
Podsumowując, w maju na zakupy kosmetyczne wydałam.... aż 121,83 zł!!!
Aż się sama za głowę chwyciłam.... W czerwcu już wiem, że kwotę również przekroczę bo za pośrednictwem Amethyst zamówiłam zestaw płytek za ok. 70 zł....
Promocje i oferty kosmetyczne w kilku miejscach jednocześnie to zło... Co by było gdybym w pobliży miała jeszcze Naturę...
A jak Wasze zakupy? Też poszalałyście na promocjach?

Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. No to nieźle zaszalałaś haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nawet nie chcę liczyć ile wydałam wtedy na zakupy - głównie lakiery, bo chyba bym się załamała, pewnie kupiłabym za to parę porządnych butów albo jakiś super ciuch, no ale każdy ma jakiegoś tam bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pewnie też coś około 120 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaszalałaś :D ja ostatnio staram się ograniczać z lakierami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Po płynęłaś moja droga :) alee raz nie zawsze, dwa nie często :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no zaszalałaś :p szkoda, że CI nie wyszło przeżyć za 50 zł ;P ale ja na pewno też nie dałabym rady;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie chcę liczyć iole sama wydałam.. Również kupiłam kilka masek Biovaxu, peeling, a do tego ponad 20 lakierów, więc sama możesz sobie wyobrazić koszta ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)