ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 1 maja 2014

Johnny Bravo Nails

Hej Dziewczyny!!!
Jak mija Wam weekend majowy? 
Ja niestety jutro muszę iść do pracy...

Mimo to, dziś znalazłam czas aby zmalować coś na paznokciach.
Tym razem postanowiłam przenieść na paznokcie postać z bajki....



Jak widać, jest nią Johnny Bravo - napakowany" przystojniak z bujną, blond czupryną :)


Johnne'go namalowałam farbkami akrylowami. Na pozostałym paznokciach przykleiłam kilka czarnych cekinów a na palec serdeczny naniosłam top od Celii.



Do zrobienia mani użyłam:

- Paese nr 305;
- cekiny od KKCenterHk.com;
- Delia Coral Prosilk Kolekcja Kropkowa M08;
- Wibo Express Growth Top Coat;
- farbki akrylowe (czarna i żółta);
- cienki pędzelek.

Co sądzicie o tym blondynie?

Pozdrawiam,

9 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)