ROZWIJANE MENU 2

środa, 16 kwietnia 2014

Zdobienia inspirowane, czyli: latała osa koło nosa.

Hej Dziewczyny!!!
Tym postem, chciałabym zapoczątkować serię zdobień inspirowanych.
Będę Wam w nich pokazywała mani, które odwzorowałam bądź którymi się zainspirowałam. Natchnieniem będą dla mnie wzory, które znajdę w internecie.

Pierwsze inspirowane mani widziało już pewnie wiele z Was na różnych stronach. Trudno mi jest znaleźć autora zdobienia, dlatego pokażę Wam tylko to, co mi udało się stworzyć.
Dodam jeszcze, że zdobienie wykonałam na paznokciach mojej siostry.


 
 Mani jest proste, ale prezentuje się świetnie.


Do jego wykonania wykorzystałam:
- Wibo Gel Like nr 7 Blue lake;
- Wibo utwardzacz do paznokci;
- cienki pędzelek;
- farbki akrylowe (czarna, żółta, biała).

I jak Wam się podobają moje pszczółki?

Pozdrawiam,

13 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)