ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 22 kwietnia 2014

Flowers

Hej Dziewczyny!!!
Jak Wam minęły święta? Mi minęły one zdecydowanie za szybko. Niestety, już dzisiaj muszę iść do pracy...

W dzisiejszym poście, chciałabym pokazać Wam mani. Gościło ono na moich paznokciach przez święta.

Jak widać, nie ma tutaj żadnego świątecznego motywu. Wolałam postawić na elegancję i prostotę.


 Na lakier o odcieniu malinowym (niestety zdjęcia przekłamują nieco kolor) przykleiłam kwiatki. Całość utwardziłam topem od Eveline.



Do zrobienia mani użyłam:

- Softer Crazy Colours nr 4;
- Eveline Cosmetics 3w1 Multi action top coat;
- naklejki.

Co gościło na Waszych paznokciach w te święta?

Pozdrawiam,

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, ja też mam poświąteczną czerwień :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, masz bardzo zadbane skórki, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ta czerwień i kwiatki :) W święta się nie dostosowałam jakoś świątecznie tylko bardziej letnio już bo pomalowałam nowiusieńkim, niebieskim lakierem z serii Lovely "I love summmer"(jutro post na blogu z nim w roli głównej) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie ładne te naklejki i jak idealnie pasują do tej czerwieni!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)