ROZWIJANE MENU 2

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

BeautyVISION Poznań 2014

Hej Dziewczyny!!!
Które z Was, były wczoraj na targach kosmetycznych w Poznaniu?
Ja na nich byłam - po raz pierwszy w życiu.


Na targach widziałam wiele firm kosmetycznych, o których istnieniu nie miałam pojęcia. Były też takie, które znam i lubię.








Tak jak wspominałam na początku, była to pierwsza tego typu impreza w której brałam udział. Szczerze powiem, że liczyłam na nieco lepsze promocje kosmetyków na stoiskach. Ceny niektórych z nich były tylko o 3-4 zł niższe niż w drogeriach.

Z tego względu, skusiłam się jedynie na dwie rzeczy:
- Ziaja Multi Modeling balsam do ciała - 15, 90 zł;
- szczotka NoTangle by Macadamia - 25 zł.

Na zakup szczotki namówiła mnie Magda, która już taką posiada i bardzo sobie ją chwali.

O godzinie 12.00 odbyło się spotkanie blogerów. Spotkałam na nich kilka blogerek, których blogi bardzo lubię. Mogłyśmy się na nim wygadać i posilić, aby dalej lecieć i przeglądać stoiska wystawców.

Co do targów to mam mieszane uczucia. Podobało mi się to, że tyle różnych firm znajdowało się w jednym miejscu. Niestety duża ilość odwiedzających uniemożliwiła mi spokojne i dokładniejsze zapoznanie się z ofertami wystawców. Do niektórych stoisk były takie tłumy, że aż odechciewało się podchodzić i przepychać.

Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Fajnie, jeszcze nie byłam na żadnym takim. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niby tylko 3 pawilony ale i tak się zmęczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na opinię tej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, że też nie trafiłam do Kryolana :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa impreza i fajnie że zapraszają blogerów. Działania pielęgnacyjne warto wspomagać zdrową dietą np. https://bedietcatering.pl/poznan/. Porcjowane jedzonko jest dowożone we wskazane miejsce na określoną godzinę

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)