ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 9 lutego 2014

Piaskowo-różowy mani

Hej Dziewczyny!!!
Dziś, chciałabym Wam pokazać mani. Wolałabym to jednak nazwać próbą urozmaicenia różowego lakieru, którego recenzja pojawi się w ciągu kilku najbliższych dni.

Do tego mani, wykorzystałam mój ulubiony piasek od Lovely.
Jest ono banalnie proste, ale za to efektowne i rzuca się w oczy :)

Do zrobienia tego mani użyłam:
- Wibo Eliksir z jedwabiem;
- Donegal Beauty Shine nr 7102;
- Lovely Snow Dust nr 3;
- Lovely Fast Dry top coat;
- sonda.

Co sądzicie o takim zdobieniu?

Pozdrawiam,

16 komentarzy:

  1. Proste a efektowne! Takie mani lubię najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt ;) lubię połączenie różu ze srebrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Mieszanka kolorów i kropeczki - wspaniałe połączenie, proste w wykonaniu, a jaki efekt :]

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne połączenie, całość super wygląda! ten dodatek jednej kropki świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Różowy jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny efekt, faktycznie proste a jakie efektowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne :) Fajnie ze cos prostego, mysle ze teraz uda mi sie to powtorzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :DDDDDDDDDDDD

    jesli chcesz poczytac wiecej o zdrowym odzywianiu, cwiczeniach, zdrowym zyciu wejdz na

    http://beslimuk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)