ROZWIJANE MENU 2

środa, 12 lutego 2014

Donegal Beauty Shine nr 7102






Pojemność: 6 ml
Krycie: 2 warstwy
Wytrzymałość: 3 dni
Cena: 6,99 zł
 Dostępność: sklep internetowy Donegal













Donegal Beauty Shine nr 7102 to lakier o słodkim, różowym kolorze i kremowym wykończeniu.









Mimo, że lakier ma krótki i wąski pędzelek (dodatkowo jeszcze ścięty delikatnie na skos) to dobrze mi się nim operuje.

Konsystencja lakieru nie jest gęsta.

Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy, które schną całkiem szybko.



Pierwsze zdjęcie lakieru na paznokciach, najlepiej pokazuje jak on pięknie błyszczy! Nie potrzeba mu już warstwy nabłyszczacza.

O wytrzymałości lakieru mogę powiedzieć tyle, że mnie ona nie satysfakcjonuje. Zazwyczaj lakiery wytrzymują u mnie ok. 5 dni. Ten natomiast, wytrzymał tylko 3 dni - w kilku miejscach odprysnął.

Co do zmywania to jest one szybkie i bezproblemowe. Lakier nie odbarwił płytki paznokcia.



Lubicie róż na paznokciach?

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

  1. i do tego lakiery z tej serii mają bardzo wygodne pędzelki, kolorek "mój" :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny lakier! I kolor i połysk jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię róże. ten też jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo kobiecy i taki "romantyczny":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, aż dziw, że nie mam takiego jeszcze w mojej kolekcji, chyba pora odwiedzić stronę donegala:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki on ładny jest :D cudo :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)