ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 24 grudnia 2013

Świąteczne mani - propozycja nr 3 + życzenia

Hej Dziewczyny!!!
Jak Wam idą przygotowania do Wigilii?
Mam nadzieję, że podczas tych przygotowań znalazłyście czas dla siebie, aby tego wieczoru wyglądać olśniewająco.
W dzisiejszym poście, chciałabym pokazać Wam trzecią propozycję na świąteczny manicure.

 Wbrew pozorom, zdobienie to nie jest wcale takie czasochłonne do wykonania.
Mały nakład pracy a efekt jest całkiem fajny. 


Do zrobienia mani użyłam:

- WOW Glitter Manicure nr 2;
- Lovely Snow Dust nr 1;
- Eveline 3w1 Multi Action Top Coat;
- CR Cairuo 06 milk;
- sonda.

Na tegoroczne Święta chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze. Niech te Święta będą czasem spędzonym wśród najbliżych w atmosferze radości i miłości.

Wesołych Świąt!!!

Pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. wygląda bardzo ciekawie, ale ja natomiast nie mam cierpliwości ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku wybrałam sam lakier piaskowy, a na zdobienia nie mam czasu ani talentu :P

    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie, życzę Zdrowych, Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny mani :) Życzę zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mani :) również życzę Ci wszystkiego co najlepsze :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawzajem! Ta gwiazda ci super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta śnieżynka wygląda świetnie, muszę kupić te cacuszko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt! :* Paznokcie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne mani, masz ten talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądające mani :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne to zdobienie, a brokat bardzo bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)