ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 5 grudnia 2013

Przeżyć za 50 zł, czyli podsumowanie listopada

Hej Dziewczyny!!!
Jak ten czas leci! Niedawno cieszyliśmy się słońcem i ciepłem a teraz odliczamy już dni do końca roku.
Dzisiejsze podsumowanie moich kosmetycznych wydatków będzie ostatnim w tym roku 2013.
Jak pewnie większość z Was i ja skorzystałam z promocji w Rossmannie -40% na całą kolorówkę. Specjalnie na te parę dni wyprzedaży nie wydałam ani złotówki wcześniej. 
Oto co kupiłam:
Lovely Blink Blink nr 2;
Lovely Blink Blink nr 3 
- każdy z nich kosztował 3,59 zł.

Wibo Express Growth nr 169 - 3,09 zł;
Wibo Express Growth nr 351 - 3,09 zł;
Wibo French Manicure nr 9 - 3,89 zł.

Wibo WOW  Glamour Sand nr 3 - 4,59 zł;
Lovely Baltic Sand nr 4 - 5,09 zł;
Wibo WOW Matte Glitters - 4,19 zł.

Łącznie, na zakupy w listopadzie wydałam..... 31,12 zł!!!
Po raz kolejny zmieściłam się w kwocie 50 zł :)

Coś mi się wydaję, że w grudniu nie będzie już tak kolorowo... Wiele sklepów zapewne będzie kusić okazjami. Dodatkowo, zdążyłam już zamówić sobie Paese Box... więc 39 zł już wydałam.... 

A jak wyglądały Wasze zakupy w listopadzie?

Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Lovely Baltic Sand nr 4 również kupiłam w Rossmannie. Nawet mam o nim post na http://mela-beauty.blogspot.com/2013/11/lovely-lovely-baltic-sand-4.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to niemożliwe. Nie umiem sobie odbierać przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie da się w moim wydaniu, ja w jeden dzień często więcej wydaję na jeden kosmetyk...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dałabym rady chyba przeżyć za 50zł, bo ciągle coś się kończy albo coś jest w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też skromnie i w budżecie :) kupiłam tylko eliksir wibo i korektor l'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się nigdy nie mieszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :D ja w październiku byłam dumna, bo wydałam 13 zł :D w listopadzie 180 ;] w grudniu póki co..14, ale czuję, że na tym się nie skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wibo kupię chyba wszystkie jak się do nich dostanę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)