ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 31 grudnia 2013

Makijaż sylwestrowy

Hej Dziewczyny!!!
Już dzisiaj Sylwester! 
Mam nadzieję, że dzisiejszej nocy będziecie wyglądać olśniewająco!
Z tej właśnie okazji, chciałabym pokazać Wam makijaż. Nie jest on do końca sylwestrowy, jednak mi taki make up odpowiada i w takim czuję się najlepiej.

Makijaż utrzymany jest w różnych odcieniach brązu.
Aby dodać mu nieco drapieżności postanowiłam domalować czarną i wyrazistą kreskę.


Do zrobienia makijażu użyłam:

Na koniec mały bonus :) Jeden makijaż w trzech odsłonach :)

Która wersja pasuje do mnie najlepiej?

Kochane, chciałabym życzyć Wam szampańskiej zabawy do rana! Niech 2014 rok będzie lepszy od poprzedniego :)

Pozdrawiam,

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ostatnia , ja w tym roku postawię na taki sam makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi podoba się wersja 2 i 3, chyba bardziej 2 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba wersja 3 :)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia wersja zdecydowanie najlepiej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super makijaż, a 3 odsłona najbardziej mi się podoba :) Wszystkiego najwspanialszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego dobrego ! http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia wersja! Zdecydowanie ;)) ale wyglada ten tusz bardzo posklejal Ci rzesy :( dzkoda . Bo przy takim makijazu gaszcz rzes wymieka ;-)
    Wszystkiego najlepszego w nowy mroku ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż! Najlepiej ci z wersją 3. Te czerwone usta dodają takiego pazura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W każdej wersji cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie :) Według mnie ostatnia wersja najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)