ROZWIJANE MENU 2

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Lovely Snow Dust nr 1





Pojemność: 8 ml;
Krycie: 2 warstwy;
Wytrzymałość: 5 dni;
Cena: 8,59 zł;
Dostępność: szafy Lovely - Rossmann.







Lovely Snow Dust nr 1 to kolejny, przepiękny piaskowy lakier. Po brzegi naładowany jest drobnym, złotym brokatem w którym można dostrzec większe kawałki glitteru.









 Lakier kryje po nałożeniu dwóch warstw. Każda z nich schnie bardzo szybko.

Pędzelek jest szeroki, co znacznie ułatwia malowanie. Konsystencja nie jest zbyt gęsta, lecz nie rozlewa się ona na skórki.




 Co do wytrzymałości to jest ona świetna! Lakier utrzymał się na moich paznokciach 5 dni. Po tym czasie zauważyłam, że starły się delikatnie końcówki.

Po doświadczeniach z poprzednim piaskiem (o którym pisałam TUTAJ) postanowiłam nałożyć warstę bazy peel off. Dzięki temu nie męczyłam się ze zmywaniem lakieru.

 

Mnie ten lakier urzekł. A Was?

Pozdrawiam,

7 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)