ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 28 listopada 2013

Wielkie podsumowanie programu Ambasadorek Wibo!!!

Hej Dziewczyny!!!
Wszystko co dobre kiedyś się kończy... Tak jest i tym razem. 
Program Ambasadorek Wibo uważam za zakończony!!! 
Zapraszam Was do zobaczenia ile dobroci otrzymałam ja oraz pozostałe Ambasadorki programu.
Ostrzegam - przed Wami wiele zdjęć :)

Wszystko prezentuje się następująco:
Postaram się wszystko Wam zaprezentować dodając linki do recenzji.


Na początek mazidła do ust:

Nawilżające pomadki do ust Eliksir



Eyelinery:

Tusze do rzęs i brwi:

Cienie do powiek:
Poczwórne cienie z jedwabiem i aplikatorem:

Odżywki, itp.:

Lakiery:






Bycie Ambasadorką było dla mnie niezwykłym przeżyciem. Poznałam wiele kosmetyków do których będę chętnie powracać, jak również takie, o których wolałabym zapomnieć. Mimo to bardzo lubię markę Wibo i Lovely - będę je miło wspominać. Dzięki programowi przekonałam się, że nie trzeba wydawać wiele aby otrzymać kosmetyki dobre jakościowo. 
Z niecierpliwością będę wyczekiwać kolejnych nowości kosmetycznych :)

Macie wśród kosmetyków marki Wibo lub Lovely swoje "must have"?

Pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. super rzeczy dostałaś, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ulala, ile wspaniałości, widzę że sporo lakierów wpadło do twojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wibo ładnie rozpieszczało swoje Ambasadorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sterta, naprawdę wspaniały zestaw . sporo się nazbierało .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jestem pod wrażeniem ilości i tego, że każdą jedną rzecz zrecenzowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle wspaniałości. Moimi ulubieńcami jest min. velvetowy zestaw, matowy top, lakiery z Lovely, piaski i seria Wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. O WOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ile cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale okazały zestaw się nazbierał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściara :) same dobroci, ja też bardzo lubię produkty Wibo i Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przypuszczałam że aż tyle isę tego uzbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowita ilość kosmetyków wszelkiego rodzaju!! Nieźle!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany, uzbierało się! Bardzo lubię lakiery Wibo są tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki :) Lubię zielony tusz Wibo i żółty Lovely. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)