ROZWIJANE MENU 2

piątek, 8 listopada 2013

Wibo WOW Sand Effect nr 4


Wibo WOW Sand Effect nr 4


Pojemność: 8,5 ml;
Krycie: 1-2 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 4 dni;
Cena: 6,99 zł;
Dostępność: szafy Wibo - Rossmann.







Wibo WOW Sand Effect nr 4 to przepiękny piasek w bordowym odcieniu. Nie posiada on drobinek brokatu.









Lakier posiada wąski pędzelek a jego konsystencja nie jest zbyt gęsta.

Lakier kryje już po pierwszej warstwie, jednak drobinki "piasku" są rozprowadzone nierównomiernie. Dla uzyskaniu lepszego efektu nałożyłam drugą warstwę. 
Lakier schnie w ekspresowym tempie.







Wytrzymałość lakieru jest dobra. Dziś zmyłam go po 4 dniach noszenia - starły się z niego jedynie końcówki.
Zmywanie na szczęście było bezproblemowe. Jedyna rzecz jaka mi przeszkadzała to ta, że lakier barwi na czerwono palce podczas zmywania.




Nie wiem jak Wy, ale ja zakochałam się w tym lakierze ♥

Pozdrawiam,

16 komentarzy:

  1. Mi się te wszystkie piaski jakoś słabo widzą, może na żywo wyglądają lepiej, nie wiem. Jedyne jakie według mnie jeszcze dają radę to takie jak te z brokatem od Wibo

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt na paznokciach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest :) Mam jeden piasek Wibo, ale z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi jakoś te piaski nie podobają się....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladny i zaskakuje intensywnoscia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaiste przepiękny efekt :) ja mam odcień nr 3 i już tak pięknie nie jest - słabo wyczuwam ten piasek... Mam zamiar popróbować go jeszcze, ale nie wiem co wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)