ROZWIJANE MENU 2

środa, 6 listopada 2013

Wibo WOW Matte Effect Glitters - matowy TOP COAT z płatkami brokatu nr 1



Wibo WOW Matte Effect Glitters nr 1

Pojemność: 8,5 ml;
Krycie: 1 warstwa;
Wytrzymałość: ok. 5-6 dni;
Cena: ok. 6 zł;
Dostępność: szafy Wibo - Rossmann.




Wibo WOW Matte Effect Glitter nr 1 to lakier z najnowszej serii od Wibo. 
Powiem krótko - uwielbiam go! Mi osobiście TOP COAT przypomina kawałeczki złota, które trudno uchwycić aparatem. Posiada on standardowy pędzelek. Do pokrycia paznokcia wystarczy jedna warstwa. Drobinki brokatu równomiernie rozprowadzają się po płytce paznokcia. Czas schnięcia jest bardzo szybki. Co do trwałości to jest ona świetna. Nie pokrywałam "złotkiem" wszystkich paznokci. Te, które pokryte były jedynie kolorowym lakierem szybciej się ścierały. Te, które pokryłam topem wyglądały o niebo lepiej. Co do zmywania to napotkałam pewien opór, jednak wystarczy troszkę cierpliwości i top schodzi bez większych problemów. Osobom niecierpliwym polecam użyć bazy peel off bądź zmyć go metodą foliową.
Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia topu w różnych wersjach kolorystycznych.









A jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Top Coat daje naprawdę super efekt. Czerwony lakier mam identyczny tyle że z Paese

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam je czyli te 3 topy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne i klasyczne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt daje. Jaki to ten czerwony piaseczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten czerwony piasek to Wibo WOW Sand Effect nr 4. Jego recenzja pojawi się za kilka dni :D

      Usuń
  6. Fajny jest, chyba w końcu ulegnę i też go kupię, chociaż chyba wzięłabym wersję fioletową ;) albo fioletową i złotą ;)
    Powiedz mi lepiej co to za śliczny czerwony piaseczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajerancki efekt :D Nie spodziewałam się po nim takiego cacuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go, świetny jest ^^
    jak pięknie się prezentuje na fioletowej bazie ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju! Nieziemsko prezentuje się na piasku! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)