ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 26 listopada 2013

Wibo WOW Matte Effect Glitter - matowy TOP COAT z płatkami brokatu nr 2






Pojemność: 8,5 ml;
Krycie: 1 warstwa;
Wytrzymałość: 5 dni;
Cena: ok. 6 zł;
Dostępność: szafy Wibo - Rossmann.






Jest to kolejny top coat od Wibo z którym się bardzo polubiłam. Posiada on krótki i wąski pędzelek. Konsystencja lakieru jest gęsta, mimo to bardzo szybko schnie, tworząc matową powłokę. W przezroczystej bazie zatopione jest mnóstwo kawałeczków glitteru. Są one na pół przezroczyste, dzięki czemu pięknie współgrają z lakierem bazowym. Wytrzymałość jest bardzo dobra. Na moich paznokciach, top utrzymał się 5 dni! Ze zmywaniem nie miałam większych problemów. Lakier tylko na początku stawiał opór.




Nie wiem jak Wy, ale ja jestem oczarowana topami od Wibo. Na ostatniej promocji kupiłam trzeci, brakujący top.

A co Wy o nich sądzicie?

Pozdrawiam,

9 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)