ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 19 listopada 2013

Wibo WOW Glitter Manicure nr 2



WOW Glitter Manicure to nowość od marki Wibo. 
Glittery zamknięte są w zakręcanym, plastikowym słoiczku. Został on dodatkowo zabezpieczony gumowo-plastikową nakładką z małym otworem. Opakowanie mieści w sobie 2,5 g drobinek w kształcie rombów. Mają one kolor fuksji i kosztują ok. 8 zł.


Można je nakładać na dwa sposoby - jeden dla leniwych i drugi dla cierpliwych. Wersja dla leniwych polega na wysypaniu drobinek na mokry lakier. Wersja dla cierpliwych polega na przyklejaniu każdego glittera osobno. Na końcu posta, możecie zobaczyć obie wersje :)


Aby przedłużyć trwałość zdobienia, warto pokryć je dobrym utwardzaczem. Obawiałam się, że pod jego wpływem kolor zejdzie - na szczęście do tego nie doszło. Drobinki ładnie lśnią ale pod wpływem utwardzacza ich blask jest jeszcze większy! 
Co do trwałości to wszystko zależy od lakieru bazowego oraz utwardzacza.
Mogę jednak powiedzieć, że glittery lepiej "trzymają się" gdy nałożymy każdy osobno niż wtedy, gdy posypujemy nimi paznokcie.


Co do zmywania to jest ono nieco kłopotliwe.
Glittery od Wibo uważam za bardzo fajny gadżet, który urozmaici nasz manicure.


Skusicie się na ten produkt?
Myślę, że warto tym bardziej, że promocja na kolorówkę w Rossmannie zbliża się wielkimi krokami!

Pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Podoba mi się wersja dla cierpliwych!:)U mnie też dzisiaj WOW Glitter ale z #4.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takich rzeczy od groma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Biały "paznokieć" jest ślicznie ozdobiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatuszek z cekinków jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio przyglądałam się tym zdobieniom ale nie zdecydowałam się na ich zakup. Może następnym razem je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorek, który ułożyłaś jest świetny! Chętnie zobaczyłabym to na paznokciu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są takie ozdóbki na paznokciach :)
    Podoba mi się Twój blog i zostaje na dłużej :)
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny glitter...podoba mi sie bardzo..w sam raz do manicure w stylu norweskim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie ozdobiłaś tipsa <3 ja się na te cuda nie skuszę bo po prostu takie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. toz to zadna nowosc, czego oni w tym Wibo nie chca wymyslic-to juz od dawna jest! takie ozdoby do paznokci lepiej zamowic z allegro czy ebay- bedzie taniej a i kolorow i wzorow wiecej ;)
    a kwiatuszek wyszedl Ci piekny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowość w sensie, że Wibo pierwszy raz ma coś takiego w swojej ofercie :)
      A z tym allegro to się zgadzam - sama kiedyś zamówiłam zestaw ozdób do paznokci. Za ok. 11 zł dostałam ponad 100 woreczków strunowych z ozdobami :)

      Usuń
  11. Zdobienie na białym paznokciu jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to wygląda, tylko nie wiem, czy bym miała cierpliwość robić takie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny dodatek do zdobień, mam też takie ale w innych kolorach nie od wibo ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)