wtorek, 12 listopada 2013

Wibo WOW Glamour Sand nr 4





Pojemność: 8,5 ml;
Krycie: 2 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 4 dni;
Cena: 7,69 zł;
Dostępność: szafy Wibo - Rossmann.











Wibo WOW Glamour Sand nr 4 to cudowny lakier o piaskowym wykończeniu. W ciemnej bazie zatopiono mnóstwo, różnokolorowego brokatu. Najlepiej prezentuje się on w sztucznym świetle kiedy to cały ten brokat pięknie się mieni.








 


Pędzelek nie jest bardzo wąski, ale znacznie węższy niż ten w lakierach z najnowszej serii od Lovely.

Krycie jest przyzwoite. Dwie warstwy wystarczą aby uzyskać 100% krycie.
Każda warstwa schnie w ekspresowym tempie.







Wytrzymałość lakieru oceniam na dobrą. Utrzymał się on 4 dni. Jedynym uszczerbkiem okazały się starte końcówki. 
Przy zmywaniu lakier tylko na początku stawiał opór. Później było już z górki.








 Tutaj zdjęcia lakieru w sztucznym świetle.


Nie wiem jak Wy, ale ja kocham piaski! I chcę ich coraz więcej!

Pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Wygląda sylwestrowo - nie wiem czemu tak mi się skojarzyło ;) Wielki plus za to ekspresowe wysychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie mi się podoba, musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, zastanawiałam się nad nim, ale ostatecznie mój wybór padł na jego bardziej fioletowego kolegę (bodajże nr 3). I w sumie cieszę się, bo ten nr 4 jakoś tak moim zdaniem traci urok na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na okazję w Rossmanie i kupuję... co prawda nie czarny, ale coś jaśniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... To jest w końcu nr 1 czy nr 4? bo zgłupiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne są te piaski z WIBO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam identyczne wrażenia - jestem w nim zakochana, poczekam jeszcze na takie pazury jak Twoje i będzie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier i troszkę nie podoba mi się że jest tak zupełnie matowy

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy kolejny piasek jest lepszy od poprzedniego :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)