ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 12 listopada 2013

Wibo WOW Glamour Sand nr 4





Pojemność: 8,5 ml;
Krycie: 2 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 4 dni;
Cena: 7,69 zł;
Dostępność: szafy Wibo - Rossmann.











Wibo WOW Glamour Sand nr 4 to cudowny lakier o piaskowym wykończeniu. W ciemnej bazie zatopiono mnóstwo, różnokolorowego brokatu. Najlepiej prezentuje się on w sztucznym świetle kiedy to cały ten brokat pięknie się mieni.








 


Pędzelek nie jest bardzo wąski, ale znacznie węższy niż ten w lakierach z najnowszej serii od Lovely.

Krycie jest przyzwoite. Dwie warstwy wystarczą aby uzyskać 100% krycie.
Każda warstwa schnie w ekspresowym tempie.







Wytrzymałość lakieru oceniam na dobrą. Utrzymał się on 4 dni. Jedynym uszczerbkiem okazały się starte końcówki. 
Przy zmywaniu lakier tylko na początku stawiał opór. Później było już z górki.








 Tutaj zdjęcia lakieru w sztucznym świetle.


Nie wiem jak Wy, ale ja kocham piaski! I chcę ich coraz więcej!

Pozdrawiam,

13 komentarzy:

  1. Wygląda sylwestrowo - nie wiem czemu tak mi się skojarzyło ;) Wielki plus za to ekspresowe wysychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie mi się podoba, musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, zastanawiałam się nad nim, ale ostatecznie mój wybór padł na jego bardziej fioletowego kolegę (bodajże nr 3). I w sumie cieszę się, bo ten nr 4 jakoś tak moim zdaniem traci urok na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na okazję w Rossmanie i kupuję... co prawda nie czarny, ale coś jaśniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... To jest w końcu nr 1 czy nr 4? bo zgłupiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne są te piaski z WIBO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam identyczne wrażenia - jestem w nim zakochana, poczekam jeszcze na takie pazury jak Twoje i będzie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten lakier i troszkę nie podoba mi się że jest tak zupełnie matowy

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy kolejny piasek jest lepszy od poprzedniego :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)