ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 5 listopada 2013

Lovely Gloss Like Gel nr 229


Lovely Gloss Like Gel nr 229


Pojemność: 8 ml;
Krycie: 2 warstwy;
Wytrzymałość: ok. 4 dni;
Cena: 5,69 zł;
Dostępność: szafy Lovely - Rossmann.












Lovely Gloss Like Gel nr 229 to piękny czerwony lakier o pomarańczowych tonach. Posiada on żelkowe wykończenie z dodatkiem drobnego, złoto-czerwonego shimmera.






 


Pędzelek jest szeroki i wygodny w użyciu.

Konsystencja lakieru nie jest zbyt gęsta, lecz nie rozlewa się on na skórki.

Lakier kryje po nałożeniu dwóch warstw. Ku mojemu zdziwieniu lakier bardzo szybko schnie.




Lakier utrzymał się na moich paznokciach 4 dni. Gdyby nie fakt, że mam do zrecenzowania jeszcze kilka lakierów - nie zmywałabym go tak szybko. Po 4 dniach noszenia starły się delikatnie końcówki. Podejrzewam, że lakier wytrzymałby spokojnie jeszcze z dwa dni.

Co do zmywania to nie było z tym mniejszych problemów. Lakier nie przebarwił płytki paznokcia.


Co o nim sądzicie? Mnie on jakoś nie urzekł, ale też nie zniechęcił na tyle abym nie pomalowała nim ponownie paznokci.

Pozdrawiam,

9 komentarzy:

  1. Piękny kolorek a te drobinki, blask na złoto szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, jaka piękna z niego żarówka, tego się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor, ale miałam okazję używać i jakoś nie do końca przypadł mi o gustu...

    OdpowiedzUsuń
  4. te pomarańczowe tony jakoś nie do końca do mnie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podoba i przypomina mi taki z Wibo Glamour nails :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie, kolejna fajna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ciepła czerwień. Mam z tej serii nr 90- zielono morski odcień. Też jestem zadowolona :)

    Polecam też całkiem nową markę lakierów ! :)
    http://allegro.pl/lakiery-a-england-the-legend-nowosc-w-polsce-i3694592515.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)