ROZWIJANE MENU 2

sobota, 16 listopada 2013

Lovely Blink Blink nr 1





Pojemność: 8 ml
Krycie: 1 warstwa
Wytrzymałość: ok. 5 dni
Cena: 5,99 zł
Dostępność: szafy Lovely - Rossmann















Lovely Blink Blink nr 1 to całkiem fajny top z mnóstwem różnej wielkości plasterków miodu. Część z nich jest fioletowa a część srebrno-holograficzna. Bazę stanowi przezroczysty lakier w kolorze brudnego fioletu.
Top posiada szeroki pędzelek, na który nabiera się wiele widocznych na zdjęciu obok drobinek.






Top bardzo szybko schnie. Niestety zdarza się, że plasterki miodu odstają od płytki paznokcia.

Lakier nakładam na wcześniej nałożony kolor bazowy. Najlepsze efekty otrzymujemy, gdy nałożymy go na ciemne lakiery.

Top utrzymuje się ok. 5 dni. Niestety ze zmywaniem są drobne problemy.




Poniżej, możecie zobaczyć lakier w akcji :)






I jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,

13 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda, myślałam nad nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio myślałam nad jego zakupem, ale mam już glitterowe toppery i ich zmywanie to katorga :/ Chić prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie w moim stylu ale przyznam że wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na tym czerwonym genialnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się i to bardzo, ale te odstające miodki mnie odstraszają trochę...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne połączenie z czerwienią, choć dość duże wydają się te "plasterki miodu":) mimo wszystko ja chyba jednak wolę klasyczne wykończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniutki :) i nawet go mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakiego zmywacza uzywasz do brokatu?

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie, podoba mi się baardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)