ROZWIJANE MENU 2

sobota, 23 listopada 2013

-40% na kolorówkę, czyli co kupiłam w Rossmannie!

Hej Dziewczyny!!!
Odwiedziłyście już Rossmanna?
Ja, zrobiłam to wczoraj po pracy :)
Kupiłam tylko 8 kosmetyków - wszystkie z nich to oczywiście lakiery!!!
Miałam no oku więcej szklanych buteleczek, niestety szafy z kolorówką były już mocno przebrane....
Mimo wszystko jestem zadowolona ze swoich zakupów - mój portfel też :)

Oto co kupiłam:

Lovely Blink Blink nr 2;
Lovely Blink Blink nr 3 
- każdy z nich kosztował 3,59 zł.

Wibo Express Growth nr 169 - 3,09 zł;
Wibo Express Growth nr 351 - 3,09 zł;
Wibo French Manicure nr 9 - 3,89 zł.

Wibo WOW  Glamour Sand nr 3 - 4,59 zł;
Lovely Baltic Sand nr 4 - 5,09 zł;
Wibo WOW Matte Glitters - 4,19 zł.

Łącznie na te zakupy wydałam: 31,12 zł. Całkiem nieźle jak na tyle lakierów :)

A Wy co kupiłyście?

Pozdrawia,

11 komentarzy:

  1. Ja prócz lakierów piaskowych kopiłam jeszcze tusz, eyeliner i korektor. Wszystko opisane w ostatniej notce :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam dwa piaski z Wibo i podkład z Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też oczywiście lakiery :) Głownie te z serii Wow(brokatowy, top, matowy piasek) , velvetowy zestaw i do pielęgnacji(odżywka, top i żel do skórek) z Lovely :D Miałam jeszcze w planach czerwony lakier, ale stwierdziłam że jeszcze mam końcówkę poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego Twoje zakupy mnie nie dziwią? :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne lakiery kupiłaś :) ja też się na jeden skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy teraz tylko malować ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)