ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 27 października 2013

Zakupy

Hej Dziewczyny!!!
Tak jak pisałam kilka dni temu, niedługo zaczynam swoją włosową pielęgnację.
Zakupy jakie zrobiłam stanowią produkty właśnie do włosów. Póki co nie inwestuję w drogie produkty, gdyż nie wiem co na to moje włosy....
Zakupy prezentują się następująco...

Mój Narzeczony kupił mi:
 - Marion - ampułki do włosów;
- Balsam do ust - CocaCola.

Sama natomiast kupiłam:
- DeBa - BioVital - szampon przeciwłupieżowy - 5,99 zł.

Wczoraj po raz pierwszy odwiedziłam nowo otwartą drogerię Rossmann w Poznań City Center. Jest to największy Rossmann w jakim do tej pory btłam. Jest w nim wiele rzeczy, których nie znajdę w drogerii w moim mieście. Mimo, że wszystkiego jest dużo to wydaje mi się, że jest tam mało kolorówki....
W Rossmannie kupiłam:
- Isana - odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych - 5,69 zł;
- Green Pharmacy - eliksir ziołowy do włosów wzmacniający, przeciw wypadaniu - 7,99 zł;
- Alterra - szampon dodający objętości - 5,99 zł.

Muszę się jeszcze zaopatrzyć w kilka kosmetyków do włosów. Mam nadzieję, że efekty będą szybko widoczne :)

Pozdrawiam i dziękuję Dziewczynom, które doradziły mi w sprawie włosów i ćwiczeń :)

9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki by zakupy przyniosły jak najlepsze rezultaty we włosowej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy i powodzenia we włosowym postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i jak najszybszych efektów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam szampon ; ) efektów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. polowałam na te ampułki ale w żadnej biedronce ichj nie znalazłam :(
    powodzenia życzę w kuracji

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje piękne włosy nie potzrebuja kapsulek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w włosowej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zakupy, aż zachciało mi się iść na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)