ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 27 sierpnia 2013

Wibo Lip Sensation nr 1, 2 i 5


 Wibo Lip Sensation 


"LIP SENSATION


Błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym 
- powiększa usta do rozmiaru XXL 
- zmysłowy efekt dzięki zawartości kwasu hialuronowego 
- nawilżone i powiększone usta. 






Błyszczyk Lip Sensation nadaje natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Stonowana kolorystyka dostępna w kolekcji idealnie dopasuje się do codziennego makijażu. Przy regularnym stosowaniu kwas hialuronowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość. Dzięki formule XXL usta stają się zmysłowe i sprężyste. Aplikator wykonany jest z delikatnego włosia, który miękko i jednolicie nakłada błyszczyk."






W ramach Wibo Boxa otrzymałam trzy błyszczyki o numerach: 1, 2 i 5.

Błyszczyki zamknięte są w solidnych, plastikowych opakowaniach, które mieszczą w sobie 5 ml kosmetyku i kosztują ok. 8 zł. Aplikator jest bardzo miękki. Bez problemu można nim nabrać wystarczającą ilość kosmetyku. 
Konsystencja błyszczyków nie jest zbyt gęsta, ale też nie spływa z ust i się nie klei. Błyszczyki mają bardzo apetyczny, słodki zapach - aż trudno jest mi się im oprzeć! 




Błyszczyki mają bardzo delikatne i stonowane kolory. Bardzo ładnie podkreślają one moje usta, nawilżając je i wygładzając. Nie do końca wiem, czy to na pewno zasługa kwasu hialuronowego ale moje usta optycznie wyglądają na pełniejsze. Nie zauważyłam jednak, aby stały się większe po ich regularnym używaniu.
Wytrzymałość jest typowa jak dla większości błyszczyków, więc nie możemy spodziewać się cudów.
Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia błyszczyków w akcji.







Co o nich sądzicie?

Mam do Was jeszcze prośbę. Otóż, biorę udział w konkursie paznokciowym Marizy na Facebooku. Moją pracę znajdziecie TUTAJ. Jeśli Wam się podoba to poproszę o polubienie :)
Oprócz tego, udało mi się dokończyć zakładkę "Lakierowa lista". Znajdziecie tam lakiery, które posiadam w swojej kolekcji. Jeśli chcecie abym któryś z nich Wam pokazała bliżej, napiszcie mi o tym w komentarzu w tej właśnie zakładce :)

Pozdrawiam,

12 komentarzy:

  1. Noo ciekawe czy powiększą Ci się usta przy dłuższym stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę nawilżają? ja zawsze mam wrażenie że błyszczyki wysuszają moje usta :/ Nr 5 najbardziej mi się podoba :) A w konkursie nie mogę polubić Twojej pracy jako strona :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer 5 podbił moje serce!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nic nie sądzę bo nienawidzę błyszczyków i żaden mnie do siebie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w pewnym sensie 'wyrosłam z błyszczyków' :]

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię błyszczyków , ze wzgledu na kleistą konsystencję..
    aLe kolor 1 ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają ładnie na ustach, ale osobiście nie lubie błyszczyków..

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne błyszczyki, lubię takie naturalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię błyszczyki :)Powiększające usta tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)