ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 11 lipca 2013

Wibo Box nr 3

Hej Dziewczyny!!!
Z lekkim opóźnieniem, ale jednak jest! Trzeci Wibo Box dotarł do mnie wczoraj!



Jeśli jesteście ciekawe, co kryje w sobie box to zapraszam do dalszej części posta.
Oto, co znalazłam w środku:


Muszę powiedzieć, że trzeci Wibo Box troszkę mnie zawiódł. Po tym, jak zostałam rozpieszczona przez firmę Wibo dwoma wcześniejszymi boxami, teraz czuję lekki niedosyt. Podejrzewam, że spowodowane jest to brakiem lakierów, na co ja - lakieromaniaczka - najbardziej liczyłam.
Mimo wszystko, kosmetyki  jakie znalazłam w paczce bardzo mi się podobają. Najbardziej ciekawa jestem eyelinerów oraz kremu BB.

Póki co, przyjrzyjmy się bliżej zawartości trzeciego Wibo Boxa:
- Lovely Skin Beautufuer BB;
- Lovely 3D Volume Mascara Maximizer.

- Wibo Electric Blue Eyeliner;
- Lovely Fast Dry;
- Lovely Turquoise Wave.

- Lovely Tutti Frutti;
- Lovely Coral Love;
- Lovely Candy Sweet;
- Lovely Pink Box.

- Wibo - bibułki matujące.

Oprócz kosmetyków znalazł się również folder Hotelu Rezydent w Sopocie oraz długopis od AP Edukacja.

Co chciałybyście zobaczyć jako pierwsze z tego Wibo Boxa?

Pozdrawiam,

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)