ROZWIJANE MENU 2

środa, 24 lipca 2013

Lovely Classic Nail Polish nr 365


Lovely Classic Nail Polish nr 365


Pojemność: 8 ml
Krycie: 2-3 warstwy
Wytrzymałość: ok. 4 dni
Cena: ok. 6 zł
Dostępność: Rossmann - szafy Lovely







To już ostatni lakier jaki pozostał mi do zrecenzowania z serii Classic Nail Polish.
Ten piękny i głęboki brąz to lakier o numerze 365. Przez cały czas byłam święcie przekonana, że jest to lakier o kremowym wykończeniu. Jakież było jednak moje zdziwienie kiedy okazało się, że posiada on drobinki brokatu!











Na kartce papieru są one bardzo dobrze widoczne, jednak na paznokciach giną w brązowej bazie. Trzeba mocno wytężyć wzrok aby je dostrzec.








Miałam cichą nadzieję, że lakier będzie krył po pierwszej warstwie. Niestety, pomyliłam się. Lakier kryje po 2-3 warstwach. Konsystencja lakieru jest troszkę gęsta. Szeroki pędzelek sprawia, że aplikacja jest szybka i bezproblemowa. Czas wysychania jest przyzwoity.



Wytrzymałość, ze względu na trzy warstwy lakieru jest troszkę gorsza. Lakier wytrzymał 4 dni. Standardowo starły się końcówki. Lakier pięknie błyszczy jednak z każdym dniem coraz mniej.
Lakier nie odbarwia płytki paznokcia a zmywanie jest szybkie i bezproblemowe.


Mimo, że lakier bardzo mi się podoba to będę go używać jesienią. 
Na lato jest on zbyt smutny.

Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,

12 komentarzy:

  1. Oj tak , na lota stawiamy na zywe kolory :) ten śliczny ,ale nie na teraz :) Drobinki widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za ciemne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy kolor, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moj kolor, chociaz u innych podobaja mi sie brazy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niczym gorzka czekoladka, dla mnie za ciemny ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kolorek;) Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest boski! :D będzie pasował do sukienki o kolorze kawy z mlekiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego koloru dla siebie pewnie bym nie kupiła, ale wygląda niesamowicie u Ciebie ;) uwielbiam te lakiery Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo fajny. Zgadzam się z tobą - będzie super na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się typowo jesienny kolorek choć przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor! szukam jakiegoś fajnego brązu :>

    OdpowiedzUsuń
  12. ale boski!! Gorzka czekolada ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)