ROZWIJANE MENU 2

środa, 29 maja 2013

Zakupy kosmetyczne i nie tylko

Hej Dziewczyny!!!
Trudno mi samej w to uwierzyć ale nie skorzystałam z promocji w Rossmannie -40%. Spowodowane to było tym, że odwiedziłam sklep pod koniec promocji i wszystko było już tak przebrane, że nie znalazłam niczego co by mi wpadło w oko. 
W ubiegły czwartek natomiast, zrobiłam małe zakupy na pobliskim targu a w niedzielę w Poznaniu na stoisku Golden Rose. Także mój kochany Narzeczony pocieszył mnie po nieudanych zakupach w Rossmannie małym prezentem :)

Zacznę od ciuchów jakie kupiłam  na targu :)
Letnia sukienka - 25 zł.

 Biała bluzka z ćwiekami - 25 zł.
Biały T-shirt z nadrukiem - 15 zł.
 Spodnie 3/4 - 25 zł. 
Bluzka w kolorze malinowym/brzoskwiniowym - 25 zł.

Czas na zakupy kosmetyczne :)
W końcu udało mi się kupić lakier piaskowy od Golden Rose. Chciałam kupić dwa, niestety wybór był tak mały, że zdecydowałam się tylko na ten jeden o nr 52 - cena 12,90 zł.
Dwa pozostałe lakiery to prezent na pocieszenie od mojego Narzeczonego :):
- Essence Colour&Go - nr 103;
- Essence Nail Art Special Effect - nr 16.

W sumie to się cieszę, że nie kupiłam więcej rzeczy :) Dzięki temu zmieściłam się w swoim limicie :)

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Kurcze nie weirze aż ze za ta sukieneczke dałaś 25 zł , jest przesliczna i też bym taką chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sukienka jest cuuuuuudna! A mówią, że na targu nic ładnego nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko godne uwagi :) U mnie chyba nigdzie nie ma piasków :/

    OdpowiedzUsuń
  4. sukieneczka jest przesliczna, a jaka niedroga ;)
    no po prostu szał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim hitem jest letnia bluzka z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta malinowa bluzka jest niezla! a sukienka tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam piaskowy lakier, którego nawet opisałam i ten topper z essence :)
    Są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zakupki :) szczegolniesukienka i bluzka z diablem tasmanskim xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, szczególnie sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ładna tunika!

    Diabły tasmańskie wymiatają! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzeczka z ćwiekami jest cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Numer 1 bluzka z ćwiekami boska!! :) i ta malinowa też w moim stylu ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)