ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 21 kwietnia 2013

Drzewko pełne błyskotek

Hej Dziewczyny!!!
Dziś chciałabym Wam pokazać moją wczorajszą zdobycz :)
A jest nią................

 .... drzewko na biżuterię :)

Pierwszy raz zobaczyłam to drzewko na jednym z blogów i wiedziałam, że muszę je kupić :) Koszt takiego drzewka to 19,99 zł i można je kupić w Empiku. Do wyboru mamy trzy albo nawet i cztery warianty kolorystyczne (fioletowy, różowy, zielony i chyba jeszcze żółty). Oprócz drzewka był jeszcze kaktus (ale miał on o wiele mniej miejsca na kolczyki). Cały stojak wykonany jest z plastiku.

Tak moje drzewko prezentuje się z biżuterią :)
 Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie przechowywania biżuterii. Dzięki temu wiem co mam i łatwiej jest mi coś wybrać, niż szukać danych kolczyków po koszyczkach i pudełeczkach.

A co wy myślicie o takim sposobie przechowywania biżuterii?

Pozdrawiam
Kruszynka :)

32 komentarze:

  1. śmieszne :D ale ja bym nie kupiła takiego - kiczowato wygląda troche :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czaiłam się na to drzewko w empiku- ale nie było fajnego koloru to zrezygnowałam. Ale ja jestem za takim ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne :)
    ja mam taki obrotowy stojaczek, też lubię takie rozwiązanie bo wcześniej to zazwyczaj zapominałam co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje drzewko musiało by mieć chyba z metr, żeby się na nim moja biżuteria zmieściła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! Świetne! Muszę się tam wybrać i poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przepadam za takimi stojaczkami :) Ale nie powiem, bo cieszy oko jak się patrzy :) Mam bardzo podobny pierścionek zaręczynowy :) Tylko mój z białego złota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej widziałam je ostatnio w empiku i zuepłnie mnie nie przyciągnął ,ale jak sie patrzy z kolczykami to zupełnie co innego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jest świetne! Bardzo mi się podoba :) swojego czasu modne był takie stojące Pani, na które nakładało się np naszyjniki, bransoletki i pierścionki, jednak to drzewko jest o niebo lepsze :) podoba mi się opcja z kolczykami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku chciałam taką panią, ale potem stwierdziłam, że potrzebuję coś na co będę mogła powiesić kolczyki, więc wybór padł na drzewko :D

      Usuń
  9. mówiąc kolokwialnie wyjebane w kosmos :D piękny kolor, i serio nie trzeba szukać po pudełeczkach, ale przeraża mnie wizja odwieszania ich na miejsce :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to jest, ale ja trzymam wszystko w boxach ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne drzewko, mi by również takie się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wygląda, może jedynie kolor nie dla mnie lepiej by chyba wyglądał jakiś ciemny :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda :) Ja mam taką klasyczną 'panienkę' na biżuterię, w różowej sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow,sooo beautiful.^^
    I really like your blog. Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam to drzewko w Empiku, wpadło mi w oko, bo jest na prawdę dobrze pomyślane.Też bym nabyła, gdyby nie to,że mam już tego trochę.

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze! bardzo mi się spodobało :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, już je widziałam chyba u Paczajki :)
    Ja jednak wolę umieszczać swoje skromne zbiory w zamkniętym pojemniku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. WYgląda ekstra:) Ja mam na wewnętrznej stronie drzwi od szafy organizer na biżuterię kupiony w Tschibo już jakiś czas temu, taki z kieszonkami:) Sprawdza się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne:) Przydałoby mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To drzewko jest rewelacyjne!! Tez bym takie sobie zakupiła, a co tam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)