ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 26 marca 2013

Znajdź swój ideał z Vichy

Hej Dziewczyny!!!
Jestem pewna, że już wiecie o tej akcji dlatego nie będę się rozpisywać nad jej celem :)
Ze względu, że mam 22 lata wybrałam zestaw do cery młodej.







W skład tego zestawu wchodzą:
- Normaderm - krem zwalczający niedoskonałości o kompleksowym działaniu 1,5 ml;
- Idealia - rozświetlający krem wygładzający 3 ml;
- Neovadiol GF - krem przywracający gęstość skóry i proporcje twarzy do skóry suchej 1,5 ml;
- Aqualia Thermal - nawilżający krem kojący 3ml;
- LiftActiv - krem przeciwzmarszczkowy i ujędrniający do skóry normalnej i mieszanej 1,5 ml.

Ja swojego ideału z Vichy jeszcze nie zaczęłam szukać :) Póki co używam kremów które rozpoczęłam.
A może Wy już znalazłyście swój ideał?
Jeśli tak, pochwalcie się nim :)

Pozdrawiam
Kruszynka :)

11 komentarzy:

  1. U mnie w Kato już nigdzie nie ma -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym, muszę zajrzeć do aptek :)
    Vichy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swój zestaw zdobyłam już tydzień temu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam! I idealia jest fajna! Ten drugi też,ale rozświetlemie podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też szukam swojego ideału z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam ten sam zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie w aptece powiedzieli że "jeszcze nie dostali" co wydało mi się troszkę podejrzane bo babka się trochę zmieszała jak ją o to spytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to chyba aptekarki je sprzątnęły bo nie ma i już.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też udało mi się zdobyć jeden zestaw i to w pierwszej aptece, do której weszłam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)