ROZWIJANE MENU 2

poniedziałek, 4 marca 2013

Przeżyć za 50 zł, czyli podsumowanie lutego

Hej Dziewczyny!!!
Dziś podsumowanie drugiego miesiąca akcji: przeżyć za 50 zł.

Jeśli jesteście ciekawe czy w tym miesiącu, podobnie jak w styczniu nie udało mi się zmieścić w kwocie 50 zł to zapraszam do dalszej części posta.
Wszystkie kosmetyki prezentują się następująco.....

.... z czego kosmetyki poniżej dostałam od dobrych Duszyczek (Mama i Narzeczony) :).....

A oto moje zakupy.....
...... w skład których wchodzą:

- Eveline Cosmetics - płyn micelarny 3w1 - cena 4,99 zł;
- Bielenda - łagodny 2-fazowy płyn do demakijażu oczu - cena 4,59 zł;
- Bell - błyszczyk do ust - cena 5,99 zł;
- Skrzyp Optima - cena 9,99 zł;
- Golden Rose - Jolly Jewels - nr 108 - cena 10,90 zł;
- Golden Rose - with protein - nr 234 - cena 3,90 zł;
- Golden Rose - with protein - nr 330 - cena 3,90 zł.
- Bell - lakier do paznokci nr 11 - cena 3,99 zł;


Podsumowując.... Na zakupy w lutym wydałam...... 48,25 zł, czyli zmieściłam się w określonej kwocie :) Jak widać jest możliwe zmieszczenie się w kwocie 50 zł, pod warunkiem, że ma się wokół siebie dobre Duszyczki :)

Pozdrawiam
Kruszynka :)

31 komentarzy:

  1. Gratuluje zmieszczenia się w budżecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post;) Z przyjemnością czytałam i ogladałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, że Ci się udało. Mnie by się pewnie nie udało. Chociaż może właśnie dobrze byłoby sobie wyznaczyć marzec takim miesiącem? Muszę spróbować. Może będzie mnie to bardziej motywować do oszczędzania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie styczeń bardzo zmotywował i widać efekty :)

      Usuń
  4. gratulacje!
    podziwiam Cię za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre Duszyczki zawsze mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;) Mnie by się to udało gdybym się zawzięła! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje i trzymam dalej kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :) U mnie chyba by się taka akcja nie sprawdziła ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :)) Ja jak brałam udział w tej akcji, to nie udało mi się zmieścić w limicie. Ale już po akcji nie kupiłam dużo kosmetyków i wtedy udałoby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć ! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award na moim blogu :)
    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja cie podziwiam. Jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne to zawsze popłynę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Można?- Można ! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skrzyp brałam kiedyś w innej wersji, dobrze mi zrobił na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ja bym się chyba nie zmieściła w tym budżecie. W tym miesiacu mam urodziny wiec pewnie trochę zaszaleję :P
    Dziękuję za odwiedziny ja równiez obserwuję :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszcze mi się to nigdy nie udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię lakiery z Bella :) w biedroneczce sobie kiedyś kupiłam taki fajny różowy, bardzo jestem z niego zadowolona :) pozdrawiam i również dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie no super :) ja tą kwotę przekroczyłam znacznie oj znacznie już w lutym i marcu a dopiero 8 ... :) postaram się w kwietniu :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo gratuluje ,że Ci się udało :) jestem ciekawa czy ja bym dała rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo jaaaa ;o dla mnie to niemożliwe :D:D

    i dziękuję za komentarz ;)
    również pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. haha, dobre :P też potrzebuję takiego postanowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna idea :D chyba zaczne cos podobnego wprowadzac z zycie od maja :D tylko dam sobie 100 zl limitu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)