ROZWIJANE MENU 2

sobota, 23 marca 2013

Projekt Kontynenty - ANTARKTYDA

Hej Dziewczyny!!!
Zgodnie z wczorajszą obietnicą, chciałabym przedstawić Wam  mani do projektu Kontynenty.

Ciekawe? Zapraszam do dalszej części :)



 Przepraszam Was za moje skórki :(

 Śnieg i lód - tak właśnie kojarzy mi się Antarktyda. Dlatego też, na moich paznokciach zagościł gradient w mroźnych kolorach. Do wykończenia użyłam lakieru z drobinkami brokatu, który ma imitować drobinki śniegu. Natomiast w celu urozmaicenia całego mani zdecydowałam się na użycie lakiery Golden Rose Jolly Jewels. 


Lista rzeczy, które użyłam do wykonania mani:

- Eveline 8w1 - baza;
- LeMax Colour dzbanek - kolor biały;
- Wibo - Express Growth - nr 353;
- Golden Rose Jolly Jewels nr 114;
- Wibo - Express Growth - nr 163;
- gąbeczka.

Mam nadzieję, że mani kojarzy się z mrozem i śniegiem. O inspirację nie trudno patrząc za okno.... 
Jak ja nie lubię śniegu!

Resztę prac Dziewczyn, które biorą udział w projekcie możecie zobaczyć tutaj.

Pozdrawiam
Kruszynka :)

9 komentarzy:

  1. Kojarzy się z mrozem :) Ale niech już ta zima idzie od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym już wiosnę :(
    A tym mani tylko przywołujesz śnieg XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę zrobić mani, które przywoła wiosnę :)

      Usuń
  3. JJ genialnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie malujesz paznokcie:))) podobają się mi twoje wpisy i kolorystyka lakierów zapraszam do siebie mangomania78.blogspot.com obserwujemy się nawzajem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretaja :)fajne te brokatowe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)