ROZWIJANE MENU 2

sobota, 9 marca 2013

Projekt Kontynenty - AMERYKA POŁUDNIOWA

Hej Dziewczyny!!!
Dziś przychodzę do Was z projektem mani, którego motywem przewodnim jest AMERYKA POŁUDNIOWA. Jeśli chodzi o ten kontynent to do głowy przychodził mi karnawał w Rio oraz piłka nożna. Wybrałam jednak pierwszy pomysł. 
Od razu powiem, że nie jestem zadowolona z efektu końcowego...
Jeśli jednak mimo wszystko jesteście ciekawe co zmalowałam to zapraszam do dalszej części posta.



Tak mani prezentuje się w pełnej okazałości. Jak widać - szału nie ma... Jedyne co mi się podoba to piórko, które wtopiłam w lakier na palcu wskazującym... 
 Pierwszy raz wtapiałam piórko, więc widać drobne niedociągnięcia.


Do zrobienia mani użyłam:

- Eveline 8w1 (baza);
- Wibo Glamour Nails nr 1;
- LeMax Colour- lakier bezbarwny;
- cekiny;
- pióra;
- sonda.

Tak jak mówiłam, szału nie ma...
Resztę prac Dziewczyn, które biorą udział w projekcie możecie zobaczyć tutaj.
Jutro pojawi się pierwszy mani do projektu HOBBY.

Chciałabym również zdradzić, że zaczęłam zbierać kosmetyki do rozdania :)

Pozdrawiam 
Kruszynka :)

8 komentarzy:

  1. myślę, że o wiele ładniej by to wszystko wyglądało, gdybyś wybrała inny lakier bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piórko wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest źle! Piórko super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu wypróbować ten sposób z piórkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ciągle się zabieram za piórkowe zdobienie i zebrać się nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)