ROZWIJANE MENU 2

sobota, 16 marca 2013

Projekt Kontynenty - AMERYKA PÓŁNOCNA

Hej Dziewczyny!!!
Nareszcie zaczynam nadrabiać zaległości w projekcie :) 
Tematem przewodnim trzeciego tygodnia jest Ameryka Północna. 
Ostatnio (nie wiedzieć zupełnie czemu) przypomniała mi się piosenka Maryli Rodowicz - Kasa i seks, dlatego na moich paznokciach pojawiły się dolary :)

 Ciekawe efektu? Zapraszam do dalszej części posta :)

Bazą stał się lakier z blogerskiej serii Wibo - Gel Like stworzony przez Bernadettę. Za pomocą czarnej farbki namalowałam symbole dolara (z których jesteś średnio zadowolona).



Do zrobienia mani użyłam:
- Wibo - Gel Like - Zielona Fantazja;
- LeMax Colour - lakier bezbarwny;
- czarna farbka akrylowa;
- pędzelek.

Co o tym zdobieniu myślicie?
Resztę prac Dziewczyn, które biorą udział w projekcie możecie zobaczyć tutaj.

Mam jeszcze do Was pytanie.... Otóż, kilka razy osoby anonimowe pisały komentarze do moich postów (przynajmniej taką informację dostaję na maila, że owy komentarz otrzymałam) ale wchodząc na posta ich nie widzę? Sprawdzałam w ustawieniach komentarzy i mam zaznaczoną opcję, że każdy może komentować moje posty (również osoby anonimowe). Macie może jakieś pomysły o co może chodzić? Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam cieplutko 
Kruszynka :)

18 komentarzy:

  1. Kasa i seks :D Trzeba było obydwa wyrazy przenieść na paznokcie :) Pomysłowe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to bardzo fajnie :D jednak nie widzę sexu... sex kojarzy mi się z czerwienią taką ostrą :) może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seksu nie miało być :) W tym mani liczy się tylko kasa :P

      Usuń
  3. $.$ ^^ na takie zdobienie w życiu bym nie wpadła! bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienie :) od razu kojarzy mi się z Ameryką :)jeśli chodzi o komentarze to sprawdź kategorię spam, tam pewnie siedzą te anonimy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie paznokcie. Kolorek genialny :) Nominowałam Cię do Tagu. Jeśli masz ochotę to zajrzyj :) http://cosmetic-addiction.blogspot.com/2013/03/tag-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, hi, fajny pomysł ;) Pięknie wyglądają Twoje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzyj za komenatarzami moze do spamu, czasami tam sie same przenoszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tam były. Dziękuję Ci Kochana za pomoc :)

      Usuń
  8. No tak! $$$ - idealnie wpasowałaś je w temat! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)