niedziela, 10 marca 2013

Projekt Hobby - MUZYKA

Hej Dziewczyny!!!
Tak jak obiecywałam, mam przyjemność przedstawić pierwszy mani z projektu Hobby, zorganizowanego przez Justynę z bloga http://zpazurkiem.blogspot.com.
Jego tematem jest muzyka. Sama uwielbiam słuchać muzykę, a moim ulubionym zespołem jest amerykańska grupa Linkin Park ♥, której logo udało mi się umieścić na jednym z paznokci.
Ciekawe efektu końcowego? Jeśli tak to zapraszam do dalszej części posta.

Oto moja muzyka :) Na białym lakierze namalowałam za pomocą czarnej farbki akrylowej nuty oraz logo Linkin Park.





Do zrobienia mani użyłam:

- LeMax Colour - Dzbanek - kolor biały;
- LeMax Colour - lakier bezbarwny;
- czarna farbka akrylowa;
- pędzelki.

Jak Wam się podoba moja muzyka?
Prace reszty Dziewczyn, możecie zobaczyć tutaj.

Dodatkowo, chciałabym zaprosić Was do rozdania :) Zgłaszać możecie się tutaj

Pozdrawiam 
Kruszynka :)

17 komentarzy:

  1. Ależ inwencja:) Genialne te wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Charakter tematu oddany w pełni :-) śliczny klucz i nutki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNIE!!!
    niesamowicie mi się podoba.
    Masz idealny kształt paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymalowałaś bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale Ci to wyszło! :) Świetny mani!

    OdpowiedzUsuń
  7. No no fantastycznie wyszły Ci te nutki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie o Tobie myślałam, bo pisałaś, że dziś ma być post:D Bardzo ładne zdobienie :) Kiedyś też słuchałam LP, ale jakoś teraz bliżej mi do cięższych klimatów:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna interpretacja tematu :) Bardzo podoba mi się efekt farbek akrylowych, może pora i dla mnie zainwestować w końcu, bo tak się przymierzam i przymierzam i nic z tego nie wynika ;)
    Czekam na kolejne zdobienia z tego projektu, zapowiada się obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja. Żebym tylko tak potrafiła...

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam LP, ale to starsze bardziej ;). Mani świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci wyszły te nutki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)