ROZWIJANE MENU 2

niedziela, 24 marca 2013

Projekt Hobby - GOTOWANIE


Hej Dziewczyny!!!
Dzisiejszy post będzie dotyczył drugiego projektu w jakim biorę udział, którego tematyka dotyczy różnych hobby. Drugi tydzień dotyczy gotowania.
Jak zwykle, osoby zainteresowane zapraszam do dalszej części posta :)

Postanowiłam, że na moich paznokciach pojawią się nie tylko warzywa ale i inne rzeczy związane z gotowaniem. Jestem ciekawa czy rozpoznacie co kryje się na każdym z paznokci :)









Do zrobienia mani użyłam:
- Eveline 8w1 - baza;
- LeMax Colour - dzbanek - kolor biały;
- Wibo - Gel like - zielona fantazja;
- Lovely - Crystal Strenght - kolor czerwony;
- LeMax Colour - kulka - kolor szary;
- Magic Visage - Glamour - kolor zielony;
- czarna farbka akrylowa;
- pędzelek.

Mi osobiście, najbardziej podoba się palec środkowy i mały :)
A Wam? :)
Prace reszty Dziewczyn, możecie zobaczyć tutaj
Dodatkowo zachęcam Was do głosowania na dwa najładniejsze mani tygodnia poprzedniego projektu. Każda z Was może oddać dwa głosy. Głosować możecie tutaj.

A już jutro post z serii Ślubne ABC, w którym przyszłe Panny Młode będą mogły poznać wszystkie formalności związane ze ślubem konkordatowym.

Pozdrawiam 
Kruszynka :)

14 komentarzy:

  1. Że tak powiem... Smacznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchareczka mała zupę gotowała i do dużego garnka warzywa wrzucała :D Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy paznokieć udekorowany czymś innym :) podoba mi się :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałata jest super:) całość też;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! :) warzywa jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kciuku jest chyba kucharz..... a raczej jego czapka...:)
    Podoba mi się...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie projekty są bardzo ciekawe :33
    Czekamyy <3
    Paaazuuurki Mmmeega <3 ♥
    zapr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :D bardzo kreatywnie, jak to się stało że dopiero teraz wpadłam na Twój blog ?? :)
    oczywiście dodaję. pozdrawiam Marlenails :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)