ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 19 marca 2013

Otagowana!!!

Hej Dziewczyny!!!
Dzięki temu, że zostałam otagowana przez dwie Dziewczyny będziecie mogły troszkę się o mnie dowiedzieć :) 



Zasady
Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200 ;)

Na początek pytania od Gabi:

1. Czy spełniło się twoje marzenie z dzieciństwa?
Jeszcze nie, ale spełni się za 1,5 roku gdy wyjdę za mąż :)
2. Od czego jesteś uzależniona?
Zdecydowanie od lakierów i blogowania :)
3. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk, dlaczego?
Odżywka do paznokci Eveline 8w1, która uratowała moje paznokcie.
4. Jaki jest twój ulubiony film?
Nie mam ulubionego filmu.
5. Najpiękniejsze miejsce na świecie?
Wenecja ♥
6. Czym się interesujesz?
Piłka nożna, F1, a obecnie również kosmetyki :)
7. Jak wyobrażasz sobie siebie za 10 lat?
Za 10 lat wyobrażam sobie siebie jako matkę gromadki dzieci i szczęśliwą żonę :)
8. Co sprawia Ci największą radość?
Spędzanie czasu z moim Narzeczonym ♥
9. W jaki sposób motywujesz siebie do działania?
Nie mam takiego sposobu. Jeśli muszę coś zrobić to to robię.
10. Rzecz, bez której nigdzie się nie ruszasz?
Telefon i portfel.
11. Pierwsza rzecz, jaką robisz po przebudzeniu?
Patrzę na telefon aby sprawdzić godzinę :)

A teraz odpowiedzi na pytania zadane przez Paulinę:

1. Co zainspirowało Cię założenia bloga ?
Chęć podzielenia się z kimś moją pasją :)
2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa ?
Gulasz Teściowej ♥
3. Co jest dla Ciebie najważniejszą wartością w życiu ?
Szczerość
4. Co jest Twoją pasją/hobby/zainteresowaniem ?
Interesuję się kosmetykami, muzyką i sportem
5. Czym kierujesz się w codziennym życiu ? Rozumem czy uczuciami ?
Wszystko zależy od sytuacji w jakiej się znajduję.
6. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka ?
Linkin Park - Castle of glass ♥
7. Co robisz gdy masz zły humor ?
Nie odzywam się do nikogo
8. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
Niebieski :)
9. Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie życia ?
Krem nawilżający 
10. Ulubiona marka/sklep z ciuchami/obuwiem ?
Nie mam takiego
11. Kto jest Ci najbliższą osobą ?
Narzeczony ♥♥♥♥♥♥

Ze względu na to, że już kiedyś nominowałam Dziewczyny do zabawy dziś tego nie zrobię.
Podaję jednak moje pytania. Jeśli któraś z Was ma ochotę to niech odpowie na nie pod postem :) Chętnie dowiem się o Was czegoś więcej :)

1. Szminka czy błyszczyk?
2. Kosmetyk, który mogłabyś mi polecić?
3. Twoje największe rozczarowanie kosmetyczne?
4. Jak spędzasz czas wolny?
5. Dlaczego założyłaś bloga?
6. O czym lubisz najbardziej czytać na blogach?
7. Twój kosmetyk marzeń?
8. Masz jakąś "wpadkę" kosmetyczną (np.: farbowałaś włosy na blond a wyszedł Ci żółty, itp.)
9. Ulubiona biżuteria?
10. Kosmetyk, który bardzo chcesz mieć, ale z różnych powodów mieć go nie możesz?
11. Gdybyś miała firmę kosmetyczną to produkcją czego by się specjalizowała?

Pozdrawiam
Kruszynka :)

7 komentarzy:

  1. No to życzę ci spełnienia tego marzenia z dzieciństwa, aby było jeszcze piękniej niż sobie wymarzyłaś...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Formuła F1 mnie zupełnie nie kręci, ale zaiteresowania masz bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od lakierów też jestem zdecydowanie uzależniona ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Linkin Park, każdą ich piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje że odpowiedziałaś na mój tag :) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam, że dużo lakieromaniaczek lubi piłkę nożną :D.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)