ROZWIJANE MENU 2

piątek, 22 marca 2013

Mini zakupy + przesyłka

Hej Dziewczyny!!!
Dziś odzyskałam pełen dostęp do zdjęć i aparatu :) Bardzo mnie to cieszy bo brakowało mi blokowania, mimo że nie było mnie tylko kilka dni. 
Nie przedłużając przejdę do zaprezentowania moich nowych nabytków :)

W Rossmannie kupiłam:
- Wibo - Lift Lash XXL VOLUME - cena 7,89 zł.

Jakiś czas temu dowiedziałam się, że znalazłam się w gronie tych szczęśliwych Dziewczyn, którym udało się wygrać lakier z blogerskiej kolekcji. Lakier jaki wygrałam został stworzony przez Bernadettę.


 Jest to piękna zieleń. Bardzo mi się podoba ten lakier ♥

Na dzisiaj to tyle. Jutro post dotyczący projektu Kontynenty.

Pozdrawiam
Kruszynka :)

8 komentarzy:

  1. Nigdzie go nie mogę dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podoba ten kolorek, pokaż go na pazurkach ... może rzeczywiście tylko w butelce jest taki nieciekawy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna zieleń, koniecznie pokaż jak prezentuje się w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż na paznokciach kolor tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia... czekam na twoje posty dotyczące przygotowań ślubnych... - nie mogę już się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tego lakieru akurat nie mam :) ale kilka innych z kolekcji posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny lakiery wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)