ROZWIJANE MENU 2

piątek, 15 marca 2013

Marcowe zakupy + prezent na Dzień Kobiet

Hej Kochane!!!
Już tyle razy zabierałam się za tego posta i dopiero dziś udało mi się go skończyć :)

Zakupy, jakie do tej pory zrobiłam stanowią prawie same lakiery :) 
Wszystko prezentuje się następująco:



 Swój wkład w te wszystkie śliczności ma moja siostra, która będąc na zakupach kupiła....
- zmywacz do paznokci;
- WIBO Glamour Nail - nr 4;
- Golden Rose - Jolly Jewels - nr 114;
- Golden Rose with protein - nr 307.


A teraz to, co sprawiłam sobie jako prezent z okazji Dnia Kobiet:
- WIBO - Gel Like -  Mglista poświata;
- WIBO - Gel Like - Słoneczny patrol;
- WIBO - Gel Like - Roziskrzone niebo;
- WIBO - Gel Like - Electric orange;
- WIBO - Gel Like - Zielona fantazja.

 W Biedronce kupiłam lakiery:
- VIRTUAL - Fashion mania - nr 66 - cena 1,99 zł;
 - VIRTUAL - Fashion mania - nr 46 - cena 1,99 zł;
- VIRTUAL - Fashion mania - nr 55 - cena 1,99 zł;
- VIRTUAL - Fashion mania - nr 81 - cena 1,99 zł.

Kupiłam je ze względu na to, że były na przecenie. Cena normalna to chyba 3,89 zł.

 Ostatnie dwa brakujące lakiery z serii Wibo Glamour Nails o numerach:
- 2 - cena 6,99 zł;
- 4 - cena 6,99 zł.

 No i jeszcze dwa błyszczyki:
- Wibo - Lip sensation - nr 5 - cena 7,89 zł;
- Wibo - Lip sensation - nr 4 - cena 7,89 zł.

Łącznie na zakupy wydałam: 
37,72 zł. 

Jak dobrze, że był Dzień Kobiet :) Inaczej nie zmieściłabym się w limicie :)
A jak Wasze zakupy? Dzień Kobiet był okazją do kupienia sobie czegoś ekstra?

Pozdrawiam
Kruszynka :)

42 komentarze:

  1. Ale świetne zakupy lakierowe. Śliczne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Teraz mam problem na jaki kolor pomalować sobie paznokcie :)

      Usuń
  2. Twoja siostra kupiła sobie rozwarstwiony lakier WIBO Glamour Nail - nr 4? wow... ja bym go nawet nie ruszyła.
    Pozostałe zakupy całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiła mi, że wszystkie takie były. Właśnie go wymieszałam i jest z nim wszystko ok :)

      Usuń
  3. Nie no u mnie w biedronce raz, ze te lakiery Virtual kosztowały ok. 6 zł to nigdy nie były za 1,99zł :P ogólnie przeceny żadnej nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie była :) Szkoda tylko, że tak mało kolorów do wyboru :/ Mam na paznokciach kolor czerwony i jestem zachwycona jego kryciem :)

      Usuń
  4. ciekawa jestem bardzo tych lakierów Wibo Glamour Nails:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zrobić akcje pt.: Poniedziałki Glamour albo coś w tym stylu :)

      Usuń
  5. też mam roziskrzone niebo;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Virtuale za 2 zł? Wow. Ja mam dwie sztuki ale kupowałam po ok.6zł w Biedrze. Taniej nie widziałam ale chyba muszę iść sprawdzić ;) Pokaż na pazurkach 'zieloną fantazję' bo jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona fantazja pojawi się w dzisiejszym mani do projektu :)

      Usuń
  7. no ja sobie zakupiłam z okazji dnia kobiet pędzel Hakuro i tusz Benefit

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, ale świetna cena na te Virtuale :) Ciekawie czy u mnie w Biedronce będzie taka cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć sprawdzić :) U mnie w mieście są trzy biedronki i tylko w jednej dostałam te lakiery :)

      Usuń
  9. no no przygarnęłabym kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lecę do swojej Biedronki, zobaczyć czy u mnie też trwa wyprzedaż po 2 złote :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tanio u Was te Virtual'e były. U nas jakas ta cena o wiele wyższa była.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wcześniej, na trzy biedronki w moim mieście tylko w jednej dostałam te lakiery :)

      Usuń
  12. Ładne szaleństwo :) ja muszę zmienić Rossmanka bo ten najbliższy się zepsuł i lakiery wyglądają na zepsute a testery pomadek krzyczą "nie bierz nas!!!" tak roztopione i popaprane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety znam to z Rossmanna na dworcu głównym w Poznaniu... Aż odechciewa się kupować cokolwiek...

      Usuń
  13. kupowałam ostatnio lakier z Virtuala za jakieś 3 zł...

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie w biedrze nie było:( świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w nie każdej są. Mi się akurat poszczęściło :) Dzięki :)

      Usuń
  15. W mojej Biedronce lakiery Virtual też tyle kosztują ;)
    A z serii blogerskiej mam Mglistą Poświatę, Peach and Cream oraz Blue Like :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłaś jakieś? :) Ogólnie mam z serii blogerskiej 7 lakierów :) Ostatnio 2 dostałam od Narzeczonego :)

      Usuń
  16. U mnie też były :) są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Sporo, ale jak widać majątku na to wszystko nie wydałam :)

      Usuń
  18. wow jest tego trochę :)
    ja ostatnio mocno ograniczyłam zakupy lakierowe :)
    ale gdybym spotkała w biedronce za taką cenę to chyba długo bym się nie musiała zastanawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na te Gel Like polowałam, ale nie było u mnie brzoskwiniowego i resztę odpuściłam od kiedy poczytałam, że długo schną i źle się nimi maluje ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. GR wpadł mi w oko, lubię odcienie czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokazuj szybko te lakiery na pazurkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak kolorowo tu u Ciebie! zbiorki imponujace!
    zapraszam na rozdanie u mnie :)

    http://trendymamablog.blogspot.de/2013/03/wielkanocne-rozdanie.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)