ROZWIJANE MENU 2

piątek, 29 marca 2013

Marcowe zakupy nie tylko kosmetyczne

Hej Kochane!!!
Chciałam Wam dzisiaj zaprezentować swoją drugą świąteczną propozycję, ale bardzo mi się ona nie podobała, więc stwierdziłam, że sobie ją daruję :) Zamiast tego, chciałabym Wam pokazać moje ostatnie zakupy z ostatniego tygodnia.
Nie jest tego dużo, tym bardziej że znaczącą większość stanowią rzeczy niekosmetyczne.


 

W Biedronce kupiłam ozdobne, kartonowe pudełka. Po przecenie kosztowały 11,99 zł.

Na wyprzedaży u  Aleksandry kupiłam zestaw do stempelków za 9 zł.

Natomiast na targu kupiłam:
 - koszulę dżinsową, która normalnie kosztuje 55 zł, ale udało się troszkę utargować i kupiłam ją za 45 zł :)










 
- i dwie sukienki/tuniki. Za każdą z nich zapłaciłam po 10 zł.

Zakupy uważam za udane :) 

Na zakończenie, chciałabym życzyć Wam zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych oraz smacznego  jajeczka :)

Pozdrawiam,

11 komentarzy:

  1. Tuniki mi się podobają. Takie pudła do przechowywania drobiazgów większych i mniejszych to super rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula i tuniki bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie ty za taką cenę te sukieneczki dorwałaś?? Dlaczego ja nigdy nie mam takiego szczęścia, albo nie potrafię trafiać na takie okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy. Ja dzisiaj robiłam sobie ozdobne pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O stempelkach marzyłam od dawna!
    Świetne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. daj znac jak sie sprawują stempelki :) ja byłam z nich mega niezadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą samą płytkę do stempelków z Essence :) Jest to moja pierwsza i jedyna, więc porównania nie mam.. ale muszę się bardzo postarać, żeby coś się z niej odbiło ;) Aaa i nie używaj tej zdrapki (lepsza karta kredytowa lub wizytówka jakiegoś natręta :P) strasznie niszczy, drapie, zostawia ślady na płytce :)
    Obie sukienki/tuniki mi się podobają :)

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak stempelki? :) tuniki b. ładne, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)