ROZWIJANE MENU 2

czwartek, 28 marca 2013

French z brokatem i kwiatkami

Hej Dziewczyny!!!
Wczoraj mogłyście zobaczyć moje pierwsze świąteczne zdobienie :) Jeśli czas mi pozwoli, to pojawi się kolejne.
Wracając jednak do tematu posta, chciałabym Wam pokazać mojego frencha.



Aby urozmaicić nieco klasycznego frencha postanowiłam domalować linię złotym lakierem brokatowym. 
Tęsknię za wiosną dlatego przykleiłam jeszcze kwiatki.
Do zrobienia mani użyłam:
- Wibo - French manicure - nr się starł :/;
- LeMax Colour - dzbanek - kolor biały;
- Golden Rose - Nail Art - nr 120;
- LeMax Colour - lakier bezbarwny;
- naklejki.

Co o tym sądzicie? Lubicie klasycznego frencha czy raczej wolicie go urozmaicić jakimś ciekawym akcentem?

Pozdrawiam
Kruszynka :)

11 komentarzy:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)