ROZWIJANE MENU 2

sobota, 2 marca 2013

DENKO - luty

Cześć Kochane!!!
Początek miesiąca jest okazją do przedstawienia zużyć z miesiąca poprzedniego :)
W lutym udało mi się "wykończyć" więcej produktów, oto one:



Produkty do pielęgnacji:
- Garnier - Mleczko przeciwko wysuszaniu skóry - używałam go bardzo dawno temu, dlatego trudno mi o nim coś powiedzieć. Termin przydatności minął 12.2011 roku;
- Lirene - krem aksamitnie nawilżający - bardzo fajny i wydajny krem. Jednak ja, potrzebuję większego nawilżenia.

I w końcu, udało mi się zrobić porządek w lakierach, czego efektem są zdjęcia niżej:

Część z nich za bardzo zgęstniała a pozostała część była już przeterminowana.

W jutrzejszym poście druga edycja akcji "Przeżyć za 50 zł". 
Jesteście ciekawe czy udało mi się zmieścić w określonej kwocie? 
Jeśli tak to zapraszam do siebie jutro :)

Pozdrawiam
Kruszynka :)

6 komentarzy:

  1. no to się pozbyłaś sporej ilości lakierów... Mleczka z Garniera kiedyś próbowałam, ale był taki sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę lakiery Safari, ale mnie one zupełnie nie przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. kremy do twarzy z Lirene kocha moja mama;) Lakiery z Safari są jednymi z moich ulubionych;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, całkiem spore denko jak na krótszy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)