ROZWIJANE MENU 2

wtorek, 1 stycznia 2013

Projekt Changes of Weather: SŁONECZNE NIEBO

Witam Was w nowym, 2013 roku :) Mam nadzieję, że dobrze bawiłyście się w Sylwestra :) Na początku nowego roku wypadałoby zrobić jakieś podsumowanie roku poprzedniego, ale to nie dzisiaj. Tak jak w tytule, chciałabym zaprezentować Wam trzecią odsłonę projektu Changes of Weather, którego tematem jest słoneczne niebo. Najpierw zdjęcia, a potem moje wyjaśnienie co do mani :)

Początkowo, mój projekt wyglądał inaczej - niebieskie niebo, białe chmurki i żółte słońce - ale pomyślałam, że pewnie większość dziewczyn wpadnie na ten pomysł. I właśnie dlatego to brokat zdobi moje paznokcie w połączeniu z żółtym lakierem :) Tak aby przypominało to świecące słoneczko :)
 Lista rzeczy wykorzystanych do zrobienia mani:
- Eveline 8w1 - baza;
- Wibo Epress Growth - nr 414;
- stary bezbarwny lakier Avon do nałożenia brokatu;
- żółty brokat.

Mam nadzieję, że mani się podoba :)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję Wam za komentarze :)